-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!
t-online.de!87.106.137.111.MISMATCH!feeder1.news.weretis.net!weretis.net!news.g
lorb.com!feed.cgocable.net!read2.cgocable.net.POSTED!53ab2750!not-for-mail
From: othello <b...@v...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.2) Gecko/20040804
Netscape/7.2 (ax)
X-Accept-Language: en-us, en
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Identyfikacja procesora.
References: <gn6ss2$69s$1@atlantis.news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <gn6ss2$69s$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 61
Message-ID: <DHHll.16766$D9.1819@read2.cgocable.net>
Date: Sat, 14 Feb 2009 17:36:18 -0500
NNTP-Posting-Host: 24.57.78.38
X-Complaints-To: n...@c...net
X-Trace: read2.cgocable.net 1234650979 24.57.78.38 (Sat, 14 Feb 2009 17:36:19 EST)
NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Feb 2009 17:36:19 EST
Organization: Cogeco Cable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:557101
[ ukryj nagłówki ]Zenek wrote:
> Witam. Może ktoś będzie w stanie określić, jaki to procesor. Opis zamieściłem na
> www.test2.zg.pl
> Dmuchawa SCANIA silnik sterowany prockiem. Wygląda na to, że może to być jakiś
> zwykły procek
> ale "utajniony" złośliwie przez producenta dmuchaw.
>
>
Jak ty doszukales sie "Zlosliwej UTAJNOSCI"?
Masz przeciez na mim wyrazny nadruk producenta oraz jego model.
SVDO - stanowi -SIEMENS AUTOMOTIVE,
dalej masz DM023023BPGA - model processora
Te same processory byly porodukowane takze przez TI (Texas Instrument) -
Filipiny i Taiwan.
patrz nota odnosnie zgodnosci produktu z ochrona srodowiska (Pb-free):
https://mist.ext.ti.com/pcn%5Ci_rep2.nsf/0/862569A90
052591D86256EEB007CA693/$File/PCN20040715000_Initial
.pdf?OpenElement
Czy telewizor, radio lub inny el. sprzet w domu jaki posiadasz,
otrzymales przy zakupie schemat i instrukcje naprawy?
Czy brak tych informacji tez jest zwykla zlosliwoscoa producenta czy
moze powodowany jest inna logilka niz twoja?
Dam ci inny przyklad.
Od wielu lat pracuje w auto-industry. Z biegiem czasu stosuje sie coraz
wiecej podobnych modulow w roznych elementach kontrolnych pojazdu.
Czesto przy zmianie modelu, modul taki 'fizycznie' pozostaje bez zmian a
rozni sie zaprogramowanym w nim softem. Informacje te nie sa oczywiscie
nigdzie publikowane poza mala wzmianka w instrukcji serwisowej do danego
rocznika. Dalej, ta informacja nie mowi ze dokonano zmiany softu w
odniesieniu do poprzedniej versji; podaje sie jedynie aktualnie
"software rev. x.xxx". Poniewaz moduly te nie stanowia "wolnostojacych"
elementow kontrolnych, a sa wbudowane w dosc skomplikowany network
komputerowy w pojezdzie i praktycznie caly czas pracy komunikuja sie z
pozostala czecia systemu, badz to z powodu procesu kontrolnego, badz to
z uwagi na samodiagnostyke.
Chocbys nawet zakupil taki mikrokontroller to nie jestes w stanie go
zaprogramowac: bo niby czym? jaki soft tam wsadzisz? Czy ma za zadanie
tylko zalaczyc silnik (wystarczylby tylko przekaznik), czy tez robi cos
wiecej?, moze w zaleznosci od temperatury silnika i otoczenia reguluje
RPM? a moze ma pewna zaleznosc (wyrazona w sofcie)z parametrami pracy
sprezarki do A/C? Czy input do processora jest analogowy czy cyfrowy? Na
te pytania moze odpowiedziec tylklo programista, ktory to projektowal.
Byc moze(?)niektore elementy programu sa zbedne, ale nie mamy zadnego
info co tam jest!!!
Z wlasnego doswiadczenia wiem ze nawet do modulow instalowanych w
'naszych pojazdach' nie jestem w stanie dotrzec do installowanego tam
softu bo te z kolei sa produkowane w kooperacji w innej czesci swiata.
Latwiej byloby mi dostac caly modul niz tylko soft do niego.
Jedynie co moge doradzic w naprawie systemem "Na skroty" to: opracowac
wlasny program do pracy jako niezalezny system kontrolny dmuchawy.
Jezeli ta dmuchawa sluzy do nawiewu cieplego powietrza to byc moze
zajdzie koniecznosc instalowania wlasnych czujnikow temperatury mimo ze
takowe isnieja juz w systemie a z ktorych nie mozesz korzystac bo te sa
wlaczone w network.
Wszystko zalezy od aktualnego poziomu komplikacji systemu
komunikacyjnego pomiedzy peryferyjnymi urzadzeniami w tym pojezdzie.
emarcus
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=