-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 28 Aug 2013 07:54:52 +0200
From: twistedme <t...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Identyfikacja problemu: sprzęgło.
References: <521d8fab$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <521d8fab$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <521d90ac$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.75.113
X-Trace: 1377669292 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1214 79.184.75.113:50297
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502504
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-08-28 07:50, twistedme pisze:
> Witam,
>
> może ktoś miał coś podobnego.
>
> Pacjent xsara picasso 2006, 1.6 benz. manual.
>
> Objawy: przy zgaszonym silniku pedał sprzęgła ciężko wcisnąć (powiedzmy
> 30% opór, potem już lekko). Przy zapalonym silniku (podczas jazdy)
> chodzi luźniej (30% normalnie, dalej jakby za luźno, jakby aż wpadało w
> podłogę). Po zgaszeniu silnika czasami (nie zawsze) zostaje w podłodze i
> muszę je butem podnosić (może lepiej napisać odblokować). Nie jest tak,
> że pedał trzeba podnosić, bo leży tylko bardziej jakby był zakleszczony
> i sprężynował, odskakiwał, nie wiem jak to napisać... :) Biegi wchodzą
> normalnie przy zapalonym, jak i zgaszonym silniku.
>
> Mechanik oglądał podczas ogólnego przeglądu, mówi, że nasmarował
> łapę(?), i że powinno być ok. No nie jest, niby troszkę było, ale
> godzinę po wyjeździe od niego znowu zostało w podłodze. Skoro tak mówił,
> to przypuszczam, że wycieków nie stwierdził. Płyn hamulcowy sprawdzał
> parametry i też niby ok.
>
> Będę jechał pewnie dzisiaj, ale wolałbym już z jakąś hipotezą.
> Wysprzęglik? Pompa sprzęgła? Czy coś jeszcze innego?
>
>
> Dzięki z góry za odpowiedzi.
>
>
> Pozdrawiam
> Przemek
Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy. Przy włączonym silniku, kiedy lekko
nacisnąć pedał (tak do 10% całkowitego wychylenia) to czuć drgania,
wydaje się, że od silnika.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.13 16:06 Tmek
- 29.08.13 09:35 Vlad The Ripper
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz