  • 11. Data: 2010-06-11 13:54:11
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    CeSaR pisze:
    > VIN może być przeszczepiony DO auta, które komus zginęło. Podawanie VIN-u
    > "zginiętego" auta to trochę strzelanie sobie w kolano.

    fakt, źle się wyraziłem miało być odwrotnie.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-06-11 13:58:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CUT pisze:

    > Przecież on nie próbuje ukryć wypadkowości samochodu. Podaje VIN i numer
    > telefonu który na obu ogłoszeniach jest ten sam.

    Jednego ogloszenia nie ma, jest w archiwum.
    Przywiozl wrak, chcial sprzedac, nie bylo chetnych to wyklepal i puszcza
    jako super-stan. Faktycznie uczciwie:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 13. Data: 2010-06-11 14:10:47
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C11392892
    >
    > Uczciwie wspomina ze nie bezwypadkowa ;-)

    Ale o co chodzi, przecież nie była bita...
    ...od czasu naprawy ;)

    Za to mały przebieg - pewnie właścicielem był szwajcarski proboszcz, co
    tym autem z plebanii do kościoła tylko jeździł.

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 14. Data: 2010-06-11 14:12:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    M1SLQ pisze:

    > Za to mały przebieg - pewnie właścicielem był szwajcarski proboszcz, co
    > tym autem z plebanii do kościoła tylko jeździł.

    Po 4000km stwierdzil ze jednak fotel za twardy i trzeba samochod opylic ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2010-06-11 14:13:19
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    DoQ pisze:
    > Po 4000km stwierdzil ze jednak fotel za twardy i trzeba samochod
    opylic ;-)

    Jest to bardzo wiarygodne wytłumaczenie :)

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-06-11 14:14:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:

    > opylic ;-)
    > Jest to bardzo wiarygodne wytłumaczenie :)

    Szwajcarzy bogaci sa, a bogatemu wolno ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 17. Data: 2010-06-11 14:15:08
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > ;-)
    >>

    > Jest to bardzo wiarygodne wytłumaczenie :)

    Ja bym obstawial ze w jakąś kozę trafił.
    Auto się porysowało i postanowił sprzedać.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 18. Data: 2010-06-11 14:38:10
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-11 12:13, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C135337
    01
    > http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C11392892
    >
    > Uczciwie wspomina ze nie bezwypadkowa ;-)

    Nigdzie nic nie jest napisane o wypadkowosci tego auta, za to uczciwie
    VIN podany, wiec kazdy co ma troche oleju w glowie moze sobie sprawdzic.
    Ja nie widze tu nigdzie oszustwa, a stan na dzien dzisiejszy tego auta
    jest faktycznie super - wiec czego sie czepiasz?

    PS. Zeby nie bylo - nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, tylko nie
    lubie czepialstwa

    PS2. ...no chyba ze tresc ogloszenia juz ulegla zmianie...

    --
    venioo

  • 19. Data: 2010-06-11 14:43:16
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    venioo pisze:
    > Nigdzie nic nie jest napisane o wypadkowosci tego auta, za to uczciwie
    > VIN podany, wiec kazdy co ma troche oleju w glowie moze sobie sprawdzic.

    co może sprawdzić i gdzie?

    > Ja nie widze tu nigdzie oszustwa, a stan na dzien dzisiejszy tego auta
    > jest faktycznie super - wiec czego sie czepiasz?

    no jak po zdjęciach potrafisz poznać, że jest ok to respekt, tego nawet
    specjalista nie pozna jak auto będzie oglądał powierzchownie bo buble są
    pod spodem wraz z toną szpachli :)

    > PS. Zeby nie bylo - nie mam nic wspolnego ze sprzedajacym, tylko nie
    > lubie czepialstwa

    a ja nie lubie polskiego cwaniactwa a tego sprzedający to właśnie jeden
    z takich cwaniaczków buraczków.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-06-11 14:52:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    venioo pisze:

    > Nigdzie nic nie jest napisane o wypadkowosci tego auta, za to uczciwie
    > VIN podany, wiec kazdy co ma troche oleju w glowie moze sobie sprawdzic.

    Sprawdzic gdzie?
    Jakby chcial byc uczciwy to by wrzucil zdjecia przed/po naprawie.

    Pozdrawiam
    Pawel