  • 1. Data: 2010-06-11 12:13:57
    Temat: Ibiza w super stanie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C135337
    01
    http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C11392892

    Uczciwie wspomina ze nie bezwypadkowa ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2010-06-11 12:30:28
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C135337
    01
    > http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C11392892
    >
    > Uczciwie wspomina ze nie bezwypadkowa ;-)

    Jestem pod wrażeniem umiejętności blacharskich i lakierniczych :)
    Dane:

    Auto Handel
    Czluchowska 22 60-434 Poznan
    Tel: +48 - XX - XXXX XXX+48 - 0693 292 564+48 - 0510 30 40 80
    Fax: +48 - 61 - 8 488 711
    adres strony: http://auto-smolen.otomoto.pl/

    wrzucamy na czarną listę cwaniaczków....
    WOJO

  • 3. Data: 2010-06-11 12:33:13
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Jestem pod wrażeniem umiejętności blacharskich i lakierniczych :)

    Spoko. Może kupię jakiegoś Żuka i przerobią mi na fajnego vana.
    P.

  • 4. Data: 2010-06-11 12:43:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > Spoko. Może kupię jakiegoś Żuka i przerobią mi na fajnego vana.
    > P.

    bo wy wszyscy się nie znacie, przecież to taki tuning był, ale że facet
    miał problem z jego sprzedaniem postanowił zrobić z niego serię.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-06-11 13:16:27
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    niezle....
    bez kitu michal aniol przy nim to leszcz

    ciekawe skad wzial takie ladne nie zniszczone tabliczki szwajcarskie

  • 6. Data: 2010-06-11 13:37:20
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C135337
    01
    > http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C11392892
    >
    > Uczciwie wspomina ze nie bezwypadkowa ;-)

    i pomyślec, ze ktoś sie da nabrac na to :(
    smutna prawda

  • 7. Data: 2010-06-11 13:42:47
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-11 12:13, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C135337
    01
    > http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C11392892
    >
    > Uczciwie wspomina ze nie bezwypadkowa ;-)

    Przecież on nie próbuje ukryć wypadkowości samochodu. Podaje VIN i numer
    telefonu który na obu ogłoszeniach jest ten sam.

  • 8. Data: 2010-06-11 13:47:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    CUT pisze:
    > Przecież on nie próbuje ukryć wypadkowości samochodu. Podaje VIN i numer
    > telefonu który na obu ogłoszeniach jest ten sam.

    wcale nie ma pewności, że to jest jedno i to samo auto, VIN może być
    przeszczepiony z auta które komuś zginęło w tajemniczych okolicznościach.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-06-11 13:51:51
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > wcale nie ma pewności, że to jest jedno i to samo auto, VIN może być
    > przeszczepiony z auta które komuś zginęło w tajemniczych okolicznościach.

    VIN może być przeszczepiony DO auta, które komus zginęło. Podawanie VIN-u
    "zginiętego" auta to trochę strzelanie sobie w kolano.

  • 10. Data: 2010-06-11 13:52:09
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 11 Jun 2010 13:47:23 +0200, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    > wcale nie ma pewności, że to jest jedno i to samo auto, VIN może być
    > przeszczepiony z auta które komuś zginęło w tajemniczych okolicznościach.

    ...i komórkę też mu zajumali przy okazji?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba