-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ITS
Date: Fri, 8 Feb 2013 08:43:59 +0100
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 40
Message-ID: <1a2podnnbctpo.batavv9vhwul$.dlg@40tude.net>
References: <to4ox4wz4kn8$.n3ii5smi45wo$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1360309394 13941 82.143.187.50 (8 Feb 2013 07:43:14 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Feb 2013 07:43:14 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2482488
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 7 Feb 2013 16:04:56 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):
> W dniu czwartek, 7 lutego 2013 23:15:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
>> Inteligentny system transportu
>> http://auto.dziennik.pl/drogi/artykuly/401772,to-bed
zie-rewolucja-w-ruchu-miejskim-tak-juz-jest-w-londyn
ie-i-sztokholmie.html
>> Czegos tu nie rozumiem ...
>>
>> to po zainstalowaniu systemu jezdzi sie lepiej, i z niewiadomych przyczyn
>> natezzenieu ruchu maleje, jezdzi sie gorzej i dlatego maleje, czy po prostu
>>
>> pobiera oplaty za wjazd do miasta/centrum ?
>>
> Może kluczem jest inteligentne sterowanie światłami. W Łodzi w centrum w
Teoretycznie wlasnie tak, ale
> dzień średnia prędkość to 18 km/h. To jak podnieść do 20km/h to o 10%
> zwiększy się przepustowość. Proste jak budowa cepa.
Ale wtedy natezenie ruchu wzrosnie, a oni pisza ze spadnie :-)
Oczywiscie mozliwe ze rozmowca cos zle powiedzial, a pismak dodatkowo
pomylil.
No chyba ze ... ITS zatrzymuje kierowcow na wjazdach na "magistrale",
dzieki czemu jedzie ich mniej i moga szybko i plynnie przejechac ...
> Jadę sobie 40
> na trójce. Obroty małe, mało hałasu, mało spalin, nie muszę ruszać od
> zera na każdym skrzyżowaniu. To jak same światła potrafią się
> zsynchronizować to do kurwy nędzy dlaczego ci od świateł ich nie
> zsynchronizują żeby całą dobę tak było jak w tej chwili jest przez
> godzinę. Ja nie chcę żeby synchronizowali na 50. Niech zsynchronizują na
> 40. Od razu było by mniej wypadków, a jak by były to lżejsze.
A nie lepiej zeby jak juz synchronizuja, to na 60 ? Wypadkow bedzie tyle
samo :-)
A tak po prawdzie to predkosc zielonej fali zalezy od warunkow.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i