  • 21. Data: 2012-12-07 21:14:48
    Temat: Re: ITD wkracza do akcji
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Fri, 07 Dec 2012 17:17:23 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Czyli Ty śmignąłeś zawrotne 20km/h, ale Iskra zrobiła Tobie fotkę bo
    > wyłapała nisko lecącą kaczkę, zapindalającą 100-wkę? ;)

    Tak to mniej-więcej wyglądało jak obserwowałem policjanta który z Iskry
    korzystał - tzn. nie wiem czy kaczka, ale pomiary przesadzone na oko x2 jak
    najbardziej się zdarzały (a policjant tych samochodów nawet nie
    zatrzymywał).

    Chociaż nie tłumaczy towszystkiego, bo część pomiarów wyadała się też
    zaniżona, a to już nie wiem jak tłumaczyć.

  • 22. Data: 2012-12-07 21:18:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 18:27:45 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:19eih9qp9ouwy.7o7egxynq2vk$.dlg@40tude.
    net...

    > Przez drzewa też? ;-)

    Bezpośrednio przez drzewa może i nie, ale między drzewami pewnie bez
    problemu :)
    Jak samochód widać to pewnie da się zmierzyć mu prędkość.
    Gorzej ze zrobieniem w tych warunkach zdjęcia na widok którego nie parskną
    śmiechem kolejno właściciel, a potem sędzia :)

    > To mniej więcej taki punkt, jak leśny parking na niemieckich czy
    > austriackich autostradach.

    No aż tak to pewnie nie zdjęć nie robią

  • 23. Data: 2012-12-07 21:23:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 11:26:22 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Otóż to.
    > O skuteczności przepisu przesądza wykrywalność (w "rozumieniu
    > chłopskim", czyli udział przypadków wykrytych do zaistniałych
    > zdarzeń) oraz sankcja, nie ten przepis.

    Niemniej mam wrażenie że w dziedzinach przeróżnych
    urzędników/funkcjonariuszy zazwyczaj wystarczał sam przepis, a urzędnik
    bardzo skrupulatnie się do każdego stosował w ramach ochrony własnego
    tyłka.

    A jeżeli chodzi o fotoradary (myślę tu głównie o gminach, ale ITD też widać
    chce się "wykazać"), pojawia się silne parcie na kasę i orientacja na
    "efekty".

  • 24. Data: 2012-12-07 21:47:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-07, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Przez drzewa też? ;-)
    > To mniej więcej taki punkt, jak leśny parking na niemieckich czy
    > austriackich autostradach.

    Ale tak np. mozna :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=YkvR_BXarxY

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-12-08 12:07:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Dec 2012, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > urzędników/funkcjonariuszy zazwyczaj wystarczał sam przepis, a urzędnik
    > bardzo skrupulatnie się do każdego stosował w ramach ochrony własnego

    Tylko wtedy, jeśli istnieje sankcja która temu tyłkowy zagrozi.

    > A jeżeli chodzi o fotoradary

    ...można wspomnieć o dyskutowanym tu już kiedyś przepisie, wg którego
    podobno 100% pieniędzy z fotoradarów ma iść na poprawę bezpieczeństwa,
    nie pamiętam czy nie powinno wprost w infrastrukturę.
    Tyle że sankcji nie ma.

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2012-12-08 12:31:17
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Ale tak np. mozna :-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=YkvR_BXarxY

    Albo też tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=xpIwy89qTDc

    Kumpel ich widział wieczorem w akcji, pierwsze skojarzenie, takie że
    nową dyskotekę przy Zakopiance otwarli ;-) Żniwo zbierali totalne...

  • 27. Data: 2012-12-08 12:55:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Dec 2012 12:31:17 +0100, Maciek napisał(a):
> [...]

    Ten blysk w 15s to oni, czy jakies przypadkowe odbicie ?

    > Albo też tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=xpIwy89qTDc
    > Kumpel ich widział wieczorem w akcji, pierwsze skojarzenie, takie że
    > nową dyskotekę przy Zakopiance otwarli ;-) Żniwo zbierali totalne...

    Hm, oni w ten sposob sa w stanie kogos zlapac ?
    Na oko to i kat duzy i czesto pare samochodow w kadrze ...

    Ale jesli im wychodza ... to w przyszlym roku ten miliard zarobia :-)

    J.

  • 28. Data: 2012-12-08 13:10:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 08 Dec 2012 12:31:17 +0100, Maciek <k...@g...pl>
    wrote:

    >Albo też tak:
    >http://www.youtube.com/watch?v=xpIwy89qTDc

    http://www.youtube.com/watch?v=gRjAQ9VPgkQ
    http://youtu.be/mx_gksn13fM

    Jednego dnia, dwa miejsca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2012-12-16 02:46:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 01:10:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > Wiec uwaga na zaparkowane na poboczu pojazdy, a szczegolnie takie z dziwnym
    > kolkiem na masce

    Juz ich raz jeden prawnik załatwił.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna