-
31. Data: 2013-03-06 23:26:55
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: WildS <f...@n...pl>
On 2013-03-03, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
> chroni. Ochronić może wyuczona reakcja wciskania włącznika świateł
> awaryjnych przy każdej podejrzanej sytuacji na drodze. No i używanie
> tylnych przeciwmgłowych przy _słabej_ _widoczności_ nawet wtedy, gdy
> kodeks jeszcze na to nie pozwala.
Trolujesz czy co?
Za tylne przeciwmgielne policja powinna się ostro wziąć w całej Europie.
Debile jeżdżą na nich jak tylko zmrok zapada, już nawet lekkiego
deszczyku nie trzeba, żeby włączali, tak się ten idiotyzm rozplenił.
Potem jedziesz i nie wiesz o co chodzi bo w nowych autach są często po
dwa przeciwmgielne i najczęściej na pierwszy rzut oka nie wiadomo czy
koleś hamuje czy jest idiotą.
--
WildS
-
32. Data: 2013-03-06 23:28:38
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: WildS <f...@n...pl>
On 2013-03-03, ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote:
>> No super pomysł - podoba mi się ta logika. Oślepianie tych za tobą jako
>> sposób na zwiększenie bezpieczeństwa...
> Żadne oślepianie. Zapewniam cię że jadąc w deszczu 160km/h zostawiasz za
> sobą taką mgłę że zwykłych świateł z 50m może nie być widać
>
faktycznie, bardzo przydatne, żeby nagle nie wjeżdzali ci w dupe ci
jadący w deszczu 220...
--
WildS
-
33. Data: 2013-03-06 23:32:38
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello WildS,
Wednesday, March 6, 2013, 11:26:55 PM, you wrote:
>> chroni. Ochronić może wyuczona reakcja wciskania włącznika świateł
>> awaryjnych przy każdej podejrzanej sytuacji na drodze. No i używanie
>> tylnych przeciwmgłowych przy _słabej_ _widoczności_ nawet wtedy, gdy
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> kodeks jeszcze na to nie pozwala.
> Trolujesz czy co?
> Za tylne przeciwmgielne policja powinna się ostro wziąć w całej Europie.
> Debile jeżdżą na nich jak tylko zmrok zapada, już nawet lekkiego
> deszczyku nie trzeba, żeby włączali, tak się ten idiotyzm rozplenił.
Umiesz czytać?
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
34. Data: 2013-03-06 23:35:04
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello WildS,
Wednesday, March 6, 2013, 11:28:38 PM, you wrote:
>>> No super pomysł - podoba mi się ta logika. Oślepianie tych za tobą jako
>>> sposób na zwiększenie bezpieczeństwa...
>> Żadne oślepianie. Zapewniam cię że jadąc w deszczu 160km/h zostawiasz za
>> sobą taką mgłę że zwykłych świateł z 50m może nie być widać
> faktycznie, bardzo przydatne, żeby nagle nie wjeżdzali ci w dupe ci
> jadący w deszczu 220...
Tobie się wydaje, że trzeba różnicy prędkości 60km/h, żeby rozpocząć
karambol na autostradzie?
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
35. Data: 2013-03-06 23:42:59
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: WildS <f...@n...pl>
On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
> Hello WildS,
>
> Wednesday, March 6, 2013, 11:26:55 PM, you wrote:
>
>>> chroni. Ochronić może wyuczona reakcja wciskania włącznika świateł
>>> awaryjnych przy każdej podejrzanej sytuacji na drodze. No i używanie
>>> tylnych przeciwmgłowych przy _słabej_ _widoczności_ nawet wtedy, gdy
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>> kodeks jeszcze na to nie pozwala.
>> Trolujesz czy co?
>> Za tylne przeciwmgielne policja powinna się ostro wziąć w całej Europie.
>> Debile jeżdżą na nich jak tylko zmrok zapada, już nawet lekkiego
>> deszczyku nie trzeba, żeby włączali, tak się ten idiotyzm rozplenił.
>
> Umiesz czytać?
>
> [...]
>
Przecież ta słaba widoczność jest określona w kodeksie.
Sugerujesz jakieś subiektywne określanie przez kierowców. A potem
ślepaki w nocy włączają wszystko co mają, długie, przeciwgielne i w
drogę. Bo słabą mają widoczność.
Ograniczenia prędkości i inne zakazy równie subiektywnie powinni
kierowcy traktować?
--
WildS
-
36. Data: 2013-03-06 23:47:06
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: WildS <f...@n...pl>
On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
>>>> sposób na zwiększenie bezpieczeństwa...
>>> Żadne oślepianie. Zapewniam cię że jadąc w deszczu 160km/h zostawiasz za
>>> sobą taką mgłę że zwykłych świateł z 50m może nie być widać
>> faktycznie, bardzo przydatne, żeby nagle nie wjeżdzali ci w dupe ci
>> jadący w deszczu 220...
>
> Tobie się wydaje, że trzeba różnicy prędkości 60km/h, żeby rozpocząć
> karambol na autostradzie?
To była ironia.
Przede wszystkim nie pochwalam jazdy 160 po autostradzie w deszczu.
Takie przypadki to chyba głównie w PL i D się zdarzają, na szczęście
zazwyczaj za takim delikwentem nie jedzie drugi kamikaze z jeszcze
większą prędkością.
Zresztą... jak jedzie 160 to mniej te jego głupie przeciwgielne
przeszkadzają niż przeciwgielne całej sfory tych pędzących 100.
--
WildS
-
37. Data: 2013-03-06 23:57:09
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello WildS,
Wednesday, March 6, 2013, 11:42:59 PM, you wrote:
>>>> chroni. Ochronić może wyuczona reakcja wciskania włącznika świateł
>>>> awaryjnych przy każdej podejrzanej sytuacji na drodze. No i używanie
>>>> tylnych przeciwmgłowych przy _słabej_ _widoczności_ nawet wtedy, gdy
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>> kodeks jeszcze na to nie pozwala.
>>> Trolujesz czy co?
>>> Za tylne przeciwmgielne policja powinna się ostro wziąć w całej Europie.
>>> Debile jeżdżą na nich jak tylko zmrok zapada, już nawet lekkiego
>>> deszczyku nie trzeba, żeby włączali, tak się ten idiotyzm rozplenił.
>> Umiesz czytać?
> Przecież ta słaba widoczność jest określona w kodeksie.
Jak jest określona? Nawet się nie wysilili na jakąkolwiek definicję.
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
38. Data: 2013-03-07 00:03:21
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello WildS,
Wednesday, March 6, 2013, 11:47:06 PM, you wrote:
>>>>> sposób na zwiększenie bezpieczeństwa...
>>>> Żadne oślepianie. Zapewniam cię że jadąc w deszczu 160km/h zostawiasz za
>>>> sobą taką mgłę że zwykłych świateł z 50m może nie być widać
>>> faktycznie, bardzo przydatne, żeby nagle nie wjeżdzali ci w dupe ci
>>> jadący w deszczu 220...
>> Tobie się wydaje, że trzeba różnicy prędkości 60km/h, żeby rozpocząć
>> karambol na autostradzie?
> To była ironia.
> Przede wszystkim nie pochwalam jazdy 160 po autostradzie w deszczu.
> Takie przypadki to chyba głównie w PL i D się zdarzają, na szczęście
> zazwyczaj za takim delikwentem nie jedzie drugi kamikaze z jeszcze
> większą prędkością.
> Zresztą... jak jedzie 160 to mniej te jego głupie przeciwgielne
> przeszkadzają niż przeciwgielne całej sfory tych pędzących 100.
Facet, nie ma znaczenia w ciężkich warunkach, z jaką prędkością
pojedziesz na autostradzie - zawsze się może znaleźć ktoś, kto po
prostu pojedzie szybciej. Będziesz w dzień, w mocnym deszczu
wyprzedzał ciężarówkę jadącą 80km/h z prędkością 100km/h i nadziejesz
się na dziadka, który przed tobą od kilku minut nie potrafi w chmurze
wody spod kółciężarówki dokończyć manewru i też jedzie 80km/h. I w ten
sposób też mozna spowodowac karambol. A równie dobrze ktoś za tobą
moze jechać 140 i tobie wjechac w tyłek, bo nie widział cię w tym
badziewiu, które ciężarówka za i obok siebie w czasie deszczu zrobić
potrafi.
W ciężkich warunkach _każde_ zwiększenie widoczności może uratować
życie. I w dupie mam nieprecyzyjny przepis każący mi się dommyslać, co
ustawodawca miał na mysli pod pojęciem "widoczność 50m". Na
autostradzie 50 metrów to niewiele więcej niż sekunda!
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
39. Data: 2013-03-07 00:10:17
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: WildS <f...@n...pl>
On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
> W ciężkich warunkach _każde_ zwiększenie widoczności może uratować
> życie. I w dupie mam nieprecyzyjny przepis każący mi się dommyslać, co
> ustawodawca miał na mysli pod pojęciem "widoczność 50m". Na
> autostradzie 50 metrów to niewiele więcej niż sekunda!
No, dlatego mądrzy (czasami) niemcy wprowadzili odstępy dwusekundowe.
Dobre wzorce przydałoby się naśladować. Trzeba dostosowywać prędkość do
warunków a nie zmieniać auto w choinkę, żeby tylko moc zapierdalac 150.
--
WildS
-
40. Data: 2013-03-07 00:28:29
Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello WildS,
Thursday, March 7, 2013, 12:10:17 AM, you wrote:
>> W ciężkich warunkach _każde_ zwiększenie widoczności może uratować
>> życie. I w dupie mam nieprecyzyjny przepis każący mi się dommyslać, co
>> ustawodawca miał na mysli pod pojęciem "widoczność 50m". Na
>> autostradzie 50 metrów to niewiele więcej niż sekunda!
> No, dlatego mądrzy (czasami) niemcy wprowadzili odstępy dwusekundowe.
> Dobre wzorce przydałoby się naśladować. Trzeba dostosowywać prędkość do
> warunków a nie zmieniać auto w choinkę, żeby tylko moc zapierdalac 150.
W jaki sposób włączenie przeze mnie w trudnych warunkach tylnych
przeciwmgłowych ma mi ułatwić zapierdalanie 150? Ja chronię swój zadek
przed tymi, co zapierdalają 150 przy słabej widoczności.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)