    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ISP Programmer 1.2.0.53
    Date: Sat, 06 Mar 2010 00:15:52 +0100

    W dniu 2010-03-05 02:25, Konop pisze:

    > Może autor odpowie, ale ja tam nigdy nie byłem przekonany do tego
    > programu (w sensie wolałem PonyProga), do czasu aż zauważyłem, że u mnie
    > programowanie jest zdecydowanie szybsze!

    Ustawienie częstotliwości pracy programowanego procesora w okienku 'Hz'
    wpływa na częstotliwość transmisji ISP (dodatkowe opóźnienia pomiędzy
    zboczami sygnału zegarowego). Ustawienie "FASTEST" nie wprowadza
    natomiast dodatkowych opóźnień i transmisja ISP przebiega z maksymalną
    prędkością, jaką wydoli port LPT komputera.

    Natomiast sama wydajność programowania zależy bardzo od algorytmu
    dostępnego dla danego układu (czy trzeba programować bajt po bajcie, czy
    można całymi stronami, jak długie są te strony, w jaki sposób sprawdzać
    zakończenie programowania każdego bajtu lub strony).

    BTW: I tak prędzej czy później ISP Programmer zniknie bo nikt nie będzie
    miał w komputerze portu LPT. Albo doczeka się dodania obsługi USB (z
    czym mi się tak bardzo nie spieszy - sam używam na co dzień AVR Studio i
    programatora na USB). Ale jeżeli tego wam brakuje - źródła są na
    SourceForge i można sobie dopisać.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/