  • Data: 2009-05-25 08:46:28
    Temat: Re: IRC - #pl.rec.motocykle
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Karlik wrote:

    > Wiesz, znam chyba większość ircopów IRCNetu i to nie są ludzie,
    > którzy odcinają dostęp do irca komuś dla funu. ("Hm, weź i rzuć
    > kostką, zobaczymy komu odcinamy irca dzisiaj")

    Nie, nie dla funu. Dla podkreślenia swojej władzy.

    > A z IRCNetu korzystam
    > od jakichś 10 lat i jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się, żeby ktoś
    > z moich znajomych "nagle wypadł".

    A mnie się niestety zdażyło osobiście wypaść.

    > [...]
    >
    > No, ja akceptuję. W celu kontrolowania abuse konieczna jest
    > możliwość sankcjonowania.

    Lol. Wystarczyłoby rejestrowanie kont oraz loginy i hasła. Żadnego abuse by nie było.
    Ale ircopowie muszą ciągle udowadniać swoją wyższość i elitarność. To jest wojna o
    nic.
    Chodzi o to żeby być generałem.

    --
    fv