    From: "Pawel" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: IPv6 Day
    Date: Wed, 8 Jun 2011 22:54:36 +0200

    Odpowiem samemu sobie
    o ile większość z nas na pewno posiada szkielet zbudowany na urządzeniach,
    które obsługują IPv6 o tyle problem może być np. z urządzeniami abonenckimi
    typu xDSL czy modemy Docsis poniżej 3.0
    usługi typu DHCP czy DNS nie problem zmigrować do IPv6 ale urządzenia
    abonenckie które "przetwarzają" IP użytkownika będą musiały rozumieć
    IPv6...to może być problem przy większej liczbie urządzeń
    a przejściowe rozwiązania typu NAT64 do mnie nie przemawiają...jaki sprzęt
    to obsłuży w większej skali... ;)

    Paweł