  • Data: 2012-05-15 11:56:52
    Temat: Re: [ INTERIA] nie wiem, czy było.
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, May 15, 2012 7:44:13 PM UTC+10, Adam Płaszczyca wrote:

    > No to policz sobie. Masa Granady to 1500kg. Fiesta wazy jakieś 1100.

    Wikipedia podaje od 1,190 kg do 1,430 dla Granady. Ford podaje okolo 1,170 dla Fiesty
    z 2012 (zaleznie od wersji). Ale nie bede sie klocil o kilka kg.

    Ale dlaczego zignorowales druga czesc mojej wypowiedzi, o rozwoju bezpieczenswta na
    przestrzeni 30 lat? Moze jednak te poduszki powietrzne czy kontrolowane strefy
    zgniotu cos daja? Zwyczajnie nie zgadzam sie z Twoim stwierdzeniem ze stary samochod
    bedzie bezpieczniejszy tylko dlatego ze jest ciezszy.

    Pozdrawiam,
    Iguan