  • Data: 2012-11-05 10:30:12
    Temat: Re: [INFO] Dyski WD 3TB RED
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-05 10:10, Chris wrote:

    > Na miesiąc sprzedaży już prawie 2% to wcale nie tak mało ...

    Nie jestem przekonany czy to ze to pierwszy miesiac sprzedazy robi taka
    istotna roznice. Raczej sam fakt, ile minelo od samego faktu sprzedazy.
    Jeszcze za czasow gieldy na Batorego nieraz slyszalem statystyki
    dotyczace tego ile dyskow wraca do reklamacji praktycznie na starcie
    i chyba sie to nie roznilo, a nawet nie wiem czy nie wygladalo czasami
    gorzej (pamietam wartosci rzedu 5%). Po prostu na takim etapie dosc
    szybko wylaza jakies wady materialowe albo to jak sie spedytor
    obchodzil z towarem :)

    Dlatego sam jestem zdania ze nowy dysk przez jakis czas powinien
    sie troche pokrecic i potrzymac malo istotne dane, zanim zacznie
    sie go uzywac produkcyjnie, szczegolnie jesli nie dziala w macierzy.
    I dlatego nie powinno sie budowac mirrorow z dyskow z tej samej daty
    produkcji/zakupu :)

    > Dokładny model potrzebny :)

    Moze byc dowolny z reprezentatywna iloscia dajaca obraz sytuacji :).
    Ale powiedzmy ze WD30EZRX?

    --

    memento lorem ipsum