eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizja[INEA ] od czerwca 2010 więcej zapłacimy za pakiety tv cyfrowejRe: [INEA ] od czerwca 2010 więcej zapłacimy za pakiety tv cyfrowej
  • Data: 2010-04-22 10:43:17
    Temat: Re: [INEA ] od czerwca 2010 więcej zapłacimy za pakiety tv cyfrowej
    Od: "PWK" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:20100422080810.0dd5169c@rafal-desktop...

    > Konkurencja dobra rzecz, na obiekty gdzie siedzi Inea wchodza inni
    > operatorzy z szersza i tansza oferta :)
    >
    > Rafal

    Niestety jeszcze nie na wszystkie. Np. Rataje, to tylko INEA, zwłaszcza
    stare bloki. Nowe mają już kilka instalacji i jest lepiej o ofertę. Dla mnie
    upierdliwą jest też kwestia niemożliwości przenoszenia adresu email (tak jak
    numeru telefonu) między operatorami. Akurat tak się składa, że jeden z
    ważniejszych adresów mailowych mam w domenie icpnet, stąd decyzja
    podziękowania im za telewizję i internet jest trochę trudniejsza. I jeszcze
    sprawa balkonu, z którego antena nie widzi ani HB, ani Astry. PWK