  • Data: 2011-03-11 12:08:42
    Temat: Re: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2011 09:41, Michał Gancarski pisze:

    > Nie było odpowiedzi, było jedynie potwierdzenie problemu. To, że coś za
    > odpowiedź uznajesz nie oznacza, że nią jest. Techniczne problemy są tylko i
    > wyłącznie pochodną decyzji biznesowych. Dwukrotnie dało się dostarczyć
    > kolejną wersję IE na XP, za trzecim razem również by się dało.

    "by sie" właśnie na "by sie" polega problem, ale ty ciagle bedziesz
    udawal że nie rozumiesz. gdyby ktos kto podejmował decyzję o rozpoczeciu
    prac nad IE9 wiedział że bedzie potrzebny backport dla win98 to tez go
    "by sie" dało. ale podejmując decyzje wiedział że nie bedzie potrzebny.
    tak samo jak backport do XP.

    To ze jacys łosie nie zdazyli z upgradami pomimo tego że EOL był znany
    już w momencie wydania systemu i microsoft sie nad nimi zlitował i przez
    wzglad na dlugoletnia wspołprace i dobro klientów dalej dostarcza patche
    nie oznacza że ma jakiekolwiek zobowiazania do rozszezania
    funkcionalności tego "ciagle popularnego" systemu.

    Ktos kto ma XP albo ma jekiegoś prawie dziesiecioletniego sztrucla na
    którym i tak mu nic nie działa albo z premedytacją wybrał taki system
    wiedząc o zblizajacym sie end of life. Jakos mi takich ludzi nie zal.
    Ani jednych ani drugich. I dla microsoftu tez pewnie nie sa jakąś
    wymarzona grupą klientów. ani jedni ani drudzy. Równie dobrze mógłbys
    pomarudzic że na Linuksa tez IE nie wydali. No nie wydali. I?

    Wiem. nie musisz nawet odpowiadać "oddają pole innym przeglądarkom". Ziew.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl