  • 1. Data: 2010-03-17 18:03:22
    Temat: IE7 wydruki - problem
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Witam,

    Mam do wydrukowania stronę w ie7 lub zgodności w ie8.
    div ustawiony na display hidden, w js - przed wydrukiem
    dostaje block, ale na wydruku go nie ma.
    Jakiś pomysł?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 2. Data: 2010-03-17 19:17:07
    Temat: Re: IE7 wydruki - problem
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Mam do wydrukowania stronę w ie7 lub zgodności w ie8.
    > div ustawiony na display hidden, w js - przed wydrukiem
    > dostaje block, ale na wydruku go nie ma.
    > Jakiś pomysł?

    A czy nie lepiej na stylach to zrobić zamiast bawić się w niepewne
    mechanizmy w JS?

  • 3. Data: 2010-03-18 07:19:50
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    > Mam do wydrukowania stronę w ie7 lub zgodności w ie8.
    > div ustawiony na display hidden, w js - przed wydrukiem
    > dostaje block, ale na wydruku go nie ma.
    > Jakiś pomysł?

    przeciez od tego masz css... szukaj w googlach css + print

  • 4. Data: 2010-03-19 07:48:51
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 17.03.2010 Marek <m...@s...interia.pl> napisał/a:

    > A czy nie lepiej na stylach to zrobić zamiast bawić się w niepewne
    > mechanizmy w JS?

    Strona to bigpage, z kolejnymi wartwami które chowam i pokazuję w miarę
    klikania czy wyników ajaxów. Domyślnie wiekszości nie widać, po kliknięciu
    to się pokazuje, ale w ie7 nie chce się drukować fx i ie8 jest ok,
    jakbym w media print włączył wszystkim diplay blok to bym dostał 10 okien
    jedno na drugim :) I tak w media print repozycjonuje te warstwy wg potrzeb
    papieru.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-03-19 09:15:40
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

> [...]
    > jedno na drugim :) I tak w media print repozycjonuje te warstwy wg potrzeb

    No to faktycznie masz kłopot. Z tego właśnie powodu unikam dynamicznego
    generowania kodu. Z jednej strony to fajne, z drugiej - każda zmiana wersji
    przeglądarek to niekończące się poprawki i podobne do Twoich "problemy".
    Chyba pozostaje Ci ograniczyć się z drukowaniem do nowoczesnych
    przeglądarek. Sprawdź jeszcze na Mac'u - być może załamiesz się jeszcze
    bardziej ;-)

  • 6. Data: 2010-03-20 17:07:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 07:48:51 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > jakbym w media print włączył wszystkim diplay blok to bym dostał 10 okien
    > jedno na drugim :) I tak w media print repozycjonuje te warstwy wg potrzeb
    > papieru.

    Javascript + drukowanie = proszenie się o kłopoty.

    Możesz spróbować wrzucić treść do wydruku do niewidocznej ramki pływającej
    i na niej wywołać drukowanie. Powinno zadziałać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl