  • 1. Data: 2010-03-16 22:29:18
    Temat: Im rzadziej tym wiecej IE
    Od: "latet" <l...@x...pl>

    Witam,

    Oglądam sobie niezobowiązująco statystyki różnych stron, do których akurat mam
    dostęp i zauważylem, że im mniejsza odwiedzalność strony, tym większy udział IE
    wśród przeglądarek.

    Dlaczego tak jest?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2010-03-17 09:09:34
    Temat: Re: Im rzadziej tym wiecej IE
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 16 Mar 2010 23:29:18 +0100, latet napisał(a):

> [...]
    > dostęp i zauważylem, że im mniejsza odwiedzalność strony, tym większy udział IE

    Jeżeli np. oglądalność wynosi 6, a IE ma 2 to można przyjąć, że webmaster
    testuje witrynę w różnych przeglądarkach ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-03-17 19:16:58
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 16 Mar 2010 22:29:18 -0000, latet <l...@x...pl> wrote:

    > Oglądam sobie niezobowiązująco statystyki różnych stron, do których
    > akurat mam dostęp i zauważylem, że im mniejsza odwiedzalność strony, tym
    > większy udział IE wśród przeglądarek.
    >
    > Dlaczego tak jest?

    Może to szum powodowany przez boty (spamboty, harvestery) podszywające się
    pod IE?

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 4. Data: 2010-03-17 19:50:06
    Od: "latet" <l...@x...pl>

    > Może to szum powodowany przez boty (spamboty, harvestery) podszywające się
    > pod IE?

    Bardzo prawdopodobne. Ale czemu one się podszywają akurat pod IE, przecież to
    tylko kwestia wpisania dowolnego stringu... Taka robocia tradycja? :-)

    latet

  • 5. Data: 2010-03-17 21:52:11
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    marzec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 17. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) latet:

    > Bardzo prawdopodobne. Ale czemu one się podszywają akurat pod IE,
    > przecież to tylko kwestia wpisania dowolnego stringu... Taka robocia
    > tradycja? :-)

    Ponieważ niektóre strony wysyłają jakiś dummy-content jeżeli USER_AGENT
    nie przypomina czegokolwiek co może wysłać realna przeglądarka -- czy,
    innymi słowy, UA nie jest jednym z tych którymi przedstawiają się
    popularne przeglądarki.

    A podszywają się pod IE pewnie dlatego że jest to jedna z
    najpopularniejszych przeglądarek i istnieje niewielka szansa że
    ktokolwiek ją w ten sposób zablokuje.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski