  • 21. Data: 2009-05-13 10:38:16
    Temat: Re: IE 8
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 13.05.2009, b...@n...pl <b...@n...pl> wroted:

    > A pomysły google, typu, wszystko co robisz oprogramowaniem google
    > automatycznie staje się własnością google?

    Masz jakiś link do tego?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 22. Data: 2009-05-13 10:48:03
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Grzegorz Staniak napisał(a):
    > On 13.05.2009, b...@n...pl <b...@n...pl> wroted:

    > Masz jakiś link do tego?

    Nie pamiętasz awantury z licencją dla chrome?

    Cytat z licencji, została zmieniona po awanturze:

    Użytkownik zachowuje prawa autorskie i wszystkie inne już przez niego
    posiadane prawa do Treści zgłaszanej, publikowanej lub wyświetlanej w
    Usługach lub za ich pośrednictwem. Zgłaszając, publikując lub
    wyświetlając treść, Użytkownik udziela Google stałej, nieodwołalnej,
    ważnej na całym świecie, nieodpłatnej i niewyłącznej licencji na
    reprodukcję, adaptację, modyfikację, tłumaczenie, publikację, publiczne
    odtwarzanie, publiczne wyświetlanie i rozpowszechnianie wszelkiej Treści
    zgłaszanej, publikowanej lub wyświetlanej w Usługach lub za ich
    pośrednictwem. Licencja ta ma na celu wyłącznie umożliwienie Google
    wyświetlania, rozpowszechniania oraz promowania Usług i może zostać
    cofnięta w niektórych Usługach w sposób dozwolony na mocy dodatkowych
    warunków dotyczących tych Usług.

    wer

  • 23. Data: 2009-05-13 10:51:17
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Wed, 13 May 2009 12:19:06 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    wrote:

    >Z dwójki monopolistów to się zastanawiam czy MS nie jest lepszym wyborem.

    o właśnie, chodzi o to, żeby był wybór, tak jak kiedyś była tpsa i
    netia, z czego oczywiscie tpsa byla ta zła a netia ta dobra, zaś jak
    netia urosła to się okazało, że jest taką drugą tpsa

  • 24. Data: 2009-05-13 10:54:54
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Wed, 13 May 2009 12:48:03 +0200, "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >wyświetlania, rozpowszechniania oraz promowania Usług i może zostać
    >cofnięta w niektórych Usługach w sposób dozwolony na mocy dodatkowych

    skoro nie ma wymienionej sprzedaży to co w tym złego ?

    google poprostu zbiera wszystkie informacje i udostępnia je całemu
    światu, musieli to jakoś w formalny sposób zapisać

  • 25. Data: 2009-05-13 11:09:22
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

> [...]

    > wyświetlania, rozpowszechniania oraz promowania Usług i może zostać
    > cofnięta w niektórych Usługach w sposób dozwolony na mocy dodatkowych

    No sorki, ale udzielenie licencji to jednak coś innego niż "wszystko co
    robisz oprogramowaniem google automatycznie staje się własnością google".
    Zwróć uwagę na ostatnie zdanie: bez licencji od autora Google nie miałby
    prawa np. publikować czy tłumaczyć podawanej przez użytkownika treści.

    GS

  • 26. Data: 2009-05-13 11:16:37
    Od: "xarafaxz@_tnijta_gmail.com" <xarafaxz@_tnijta_gmail.com>

    Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Kilka minut, jeden restart.
    To bardzo się ciesze i gratuluje

    > Chyba, że ma się burdel w systemie.
    I tu się BARDZO mylisz.

    Świeża, żwawa, fabrycznie instalowana Vista na laptopie HP z wyższej półki.
    Jest na niej tylko kilka programów: CygWIN, putty, winscp, OpenVPN,
    OpenOffice, sterownik do globetrotera i rs232, opera i to wszystko.

    Używam tego nie częściej niż 2x na miesiąc bo mam lepszy system.

    A co powiesz na to: kumplowi, w bardzo zbliżonym środowisku, z aktualizacji,
    na polskiej Viście, zainstalował się angielski IE8 ? Od taka drobna
    niedoróbka.

  • 27. Data: 2009-05-13 11:33:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Grzegorz Staniak <g...@w...pl> writes:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
    > Zwróć uwagę na ostatnie zdanie: bez licencji od autora Google nie miałby
    > prawa np. publikować czy tłumaczyć podawanej przez użytkownika treści.

    Ale to byla licencja na PRZEGLADARKE. Znaczy kazde wyswietlenie
    dowolnej strony w google chrome dawalo googlowi licencje na
    "reprodukcje, modyfikacje i publikacje" tresci tej strony. 8-)

    MJ

  • 28. Data: 2009-05-13 13:09:15
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 13.05.2009, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wroted:

> [...]
    > dowolnej strony w google chrome dawalo googlowi licencje na
    > "reprodukcje, modyfikacje i publikacje" tresci tej strony. 8-)

    Eee. Stawiam na ludzki błąd, w sensie bezmyślne przeklejenie innej licencji,
    bo to jest już trochę zbyt wielki absurd -- user nie ma praw do przeogromnej
    większości przeglądanych stron, nie ma więc jak udzielać czegokolwiek
    Googlowi przez fakt ich przeglądania.

    GS

  • 29. Data: 2009-05-13 13:24:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > większości przeglądanych stron, nie ma więc jak udzielać czegokolwiek

    Oczywiście, że tak, ale pośmiać się można.

    MJ

  • 30. Data: 2009-05-13 14:06:50
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 13.05.2009, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wroted:

    > Oczywiście, że tak, ale pośmiać się można.

    Pośmiać owszem, ale opowiadać jak to Google to gorszy monopol od MS
    to już raczej na tej podstawie nie wypada.

    GS