  • 111. Data: 2012-03-22 19:49:33
    Temat: Re: ICS na SGS2 - pierwsze wrazenia
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> w wiadomości
    news:4f6af846$0$26444$c3e8da3$fe7f15f4@news.astraweb
    .com napisał(a):
    > - wygląda wstrętnie ta karykatura OE
    Przesada.

    > - uwielbia generować błędy w mshtml.dll
    Jakieś bzdury. U mnie działa bez problemów.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 112. Data: 2012-03-22 20:31:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    .com napisał(a):
    > Przesada.

    > Jakieś bzdury. U mnie działa bez problemów.

    A u mnie nie chce.
    I nie bzdury, bo problemy WM vs. IE9 to znana atrakcja.

  • 113. Data: 2012-03-22 23:38:22
    Od: atm <...@v...pl>

    Skrypek, tak na poprawienie humoru:
    http://forum.android.com.pl/f167/problemy-z-sgs2-po-
    update-do-ics-152688/
    Niestety u mnie ficzer polegajacy na grzaniu sie telefonu nie dziala,
    musze napisac do Samsunga, ze cos skopali.

  • 114. Data: 2012-03-23 00:03:11
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale to jedyny poważny problem. I tylko w 800. W Lumii 710 nie ma się do
    > czego przyczepić - stąd takie dobre wynki zadowolenia użytkowników.
    > No i to bugi wieku dziecęcego, nie zepsucie ponoć działającego produktu
    > jak w SGS2.

    > Nie zauważyłem takiego. Zdjęcia robi takie jakich się spodziewam po
    > telefonie.

    Z ciekawosci spojrzalem na zdjecia z Lumii 800 w zestawieniu z N8 i
    SGS2. White balance jest do niczego (chyba ze juz poprawili). Czolo
    kobitki po prawej wyglada jakby ja wyjeli prosto z chlodni. Zreszta cz-b
    fotka w prawym gornym narozniku tez mocno zaniebieszczona a i mocny
    kolorowy szum widac na niebie tego zdjecia. Dziekuje, postoje.
    Tym razem Nokia nie popisala sie.

  • 115. Data: 2012-03-23 00:05:01
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > fotka w prawym gornym narozniku tez mocno zaniebieszczona a i mocny
    > kolorowy szum widac na niebie tego zdjecia. Dziekuje, postoje.

    Lumia 800:
    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

    N9 nie wypadla lepiej, tyle ze zamiast niebieskiego dominuje rozowy:
    http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=3&idPhone
    1=3621&idPhone2=3398&idPhone3=3252

  • 116. Data: 2012-03-23 00:30:15
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

    > N9 nie wypadla lepiej, tyle ze zamiast niebieskiego dominuje rozowy:

    A jeśli za tydzień z nowym firmware będzie dobry white balance, to do czego
    się w akcie desperacji jeszcze przyczepisz?

  • 117. Data: 2012-03-23 00:30:49
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Niestety u mnie ficzer polegajacy na grzaniu sie telefonu nie dziala,
    > musze napisac do Samsunga, ze cos skopali.

    To nie jest smieszne, to jest przykre jak sie ludzie dali wmanewrowac w te
    niedorobione przereklamowane Szajsungi za zlotówkie z kontraktem na dwa lata
    ;)
    Tymczasem Nokia sie nie pali podczas ladowania i klawiatura dziala swietnie.

  • 118. Data: 2012-03-23 00:34:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-23 00:30, Skrypëk wrote:

    1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

    1=3621&idPhone2=3398&idPhone3=3252

    > A jeśli za tydzień z nowym firmware będzie dobry white balance, to do
    > czego się w akcie desperacji jeszcze przyczepisz?

    Moze bedzie, moze nie bedzie. Dla mnie to nie ma znaczenia. Fakt faktem,
    ze na dzien dzisiejszy zdjecia sa ponizej przecietnej.
    Prosze Cie - jakiej desperacji? Desperacja jest rowniez karmienie watku
    o przypadlosciach update SGS2, ktorego sam posiadam?

  • 119. Data: 2012-03-23 00:37:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-23 00:30, Skrypëk wrote:
> [...]
    > dwa lata ;)
    > Tymczasem Nokia sie nie pali podczas ladowania i klawiatura dziala

    Eeeee, no nie badz taki hej do przodu. Ficzer zwiazany z grzaniem jest
    coraz popularniejszy. WP, zeby nie zostawac w tyle tez bedzie musial
    dolaczyc ;]
    http://applefobia.blox.pl/2012/03/Grzalka-i-wachlarz
    .html

  • 120. Data: 2012-03-23 09:23:49
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    1=3621&idPhone2=4240&idPhone3=3252

    Problem dotyczy ponoć trybu auto. Jak żeś taki wymagający fotograf, to w
    menu wybierz sobie rodzaj oświetlenia.

    > Moze bedzie, moze nie bedzie.

    Będzie. Jak nie za tydzien to za dwa.

    > Dla mnie to nie ma znaczenia. Fakt
    > faktem, ze na dzien dzisiejszy zdjecia sa ponizej przecietnej.

    Jak z każdego telefonu. Powyżej przeciętnej to może robi 808 PureView.

    > Prosze Cie - jakiej desperacji?

    No tej które każe ci się czepiać pierdół. Nieidealne kolory na zdjęciu z
    telefonu to jednak trochę innej klasy problem niż telefon palący się,
    zawieszający, zamulający, resetujący...