  • Data: 2013-02-26 18:06:16
    Temat: Re: IBM T42
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" napisał:

    > Windows? z płyty się nieda, bo płyta sata only, więc dysk jest
    > niewidziany
    > Metoda F6 + dyskietka - nie da się bo niema stacji dyskietek.

    Jak sadzasz przedpotopowy system, to musisz uzbroić się w równie
    przedpotopowe narzędzia ;->
    A jak masz współczesny sprzęt, to stawiasz równie współczesny system.
    Przecież to oczywista oczywistość ;->

    > no więc przegrałem dane z dysku na dysk, nie startuje. ( tak, domyślałem
    > się że tak będzie). Żadne znalezione narzędzie do
    > klonowania/kopiowania/backupu partycji nie zadziałało prawidłowo, bo
    > nowy dysk jest mniejszy.... Trzeba było sterowniki do sata wgrać na
    > płytę razem z windowsem, ale do tego trzeba było mieć... windowsa. czyli
    > nie zainstalujesz "systemu do zastosowani profesjonalnych", jeśli już go
    > nie masz na innym kompie i nie zrobisz sobie płyty instalacyjnej
    > samodzielnie. .

    Linuksiarskie gadanie, zwłaszcza w dobie pendrajwów 8 GB za 2 dychy w
    Biedronce i plączących się w Sieci obrazów dyskietek startowych DOS
    Może pamiętasz z pmtg moje walki z bootowaniem PC z telefonu komórkowego
    kilka lat temu? Teraz mogę postawić Windows XP nawet z nawigacji. Ty też
    ;->

    > Śfietnie

    Że co proszę?

    JoteR