  • 1. Data: 2010-02-22 03:01:20
    Temat: I znowu te slubniaki... i znowu swieze spojrzenie na kanon ;)
    Od: p...@a...pl

    http://www.fredmiranda.com/forum/topic/868491
    Wlasnie odkrylem to forum. Kuuupa dobrych zdjec. Zdjecia z linku - jak
    dla mnie naprawde swieze spojrzenie na portret.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-02-22 07:49:39
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    W dniu 2010-02-22 04:01, p...@a...pl pisze:
    > http://www.fredmiranda.com/forum/topic/868491
    > Wlasnie odkrylem to forum. Kuuupa dobrych zdjec. Zdjecia z linku - jak
    > dla mnie naprawde swieze spojrzenie na portret.

    i te dynamiczne kadry skośne IMO za duzo ich i na siłe.

    pzdr
    --
    kmc

  • 3. Data: 2010-02-22 07:59:52
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > Wlasnie odkrylem to forum. Kuuupa dobrych zdjec. Zdjecia z linku - jak
    > dla mnie naprawde swieze spojrzenie na portret.

    Nie widze tu az tak wielkiej swiezosci...

  • 4. Data: 2010-02-22 08:54:14
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    p...@a...pl pisze:
    > http://www.fredmiranda.com/forum/topic/868491
    > Wlasnie odkrylem to forum. Kuuupa dobrych zdjec. Zdjecia z linku - jak
    > dla mnie naprawde swieze spojrzenie na portret.

    Jakieś takie czarno-białe...

  • 5. Data: 2010-02-22 09:29:00
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    > Wlasnie odkrylem to forum. Kuuupa dobrych zdjec. Zdjecia z linku - jak
    > dla mnie naprawde swieze spojrzenie na portret.

    Przede wszystkim modele maja w sobie wiecej zycia niz w wiekszosci tego typu
    zdjec z polskich uroczystosci.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2010-02-22 09:36:26
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
> [...]
    h.googlegroups.com...

    > Przede wszystkim modele maja w sobie wiecej zycia niz w wiekszosci tego

    Nie to, żeby mnie powaliły te zdjęcia, ale są nieco mniej sztuczne niż
    przeciętne zdjęcia plenerowe. Może po prostu dlatego, że para ubrana jest
    bardziej adekwatnie do sytuacji, a nie frak i tiule w krzakach...

    --
    Lol

  • 7. Data: 2010-02-22 12:52:02
    Od: p...@a...pl

    Witam,
    dobra, troche przesadzilem z zachwytami. Ale to byl ostatni z postow
    ze zdjeciami (bardzo dobrymi, dobrymi, swietnymi) z Mirandy ktory
    ogladalem. I padlo na niego ;)
    Powinno sie pokazywac jako pierwsze najlepsze zdjecia, a tutaj 3
    poczatkowe sa takie sobie. Potem juz jest troche lepiej.
    Baaaardzo misie podoba zdjecie zrobione przez liscie. Temat niby
    ograny, ale kiedy oglada sie to zdjecie pierwszy raz zaskoczenie jest
    spore - postacie sa mocno schowane.
    pozdr
    Piotr

  • 8. Data: 2010-02-22 12:59:44
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    p...@a...pl pisze:
> [...]
    > Wlasnie odkrylem to forum. Kuuupa dobrych zdjec. Zdjecia z linku - jak
    > dla mnie naprawde swieze spojrzenie na portret.

    Kadry 6,7 i 10, to wypisz wymaluj ORWO Chrom ;-)
    M..M

  • 9. Data: 2010-02-22 14:30:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Feb., 04:01, p...@a...pl wrote:
> [...]
    > Wlasnie odkrylem to forum. Kuuupa dobrych zdjec. Zdjecia z linku - jak
    > dla mnie naprawde swieze spojrzenie na portret.

    powiedz co swiezego w patrzacej sie w obiektyw i smiejacej
    dziewczynie ?
    powiedzilbym to jest cos czego raczej sie unika , w kazdym razie tak
    zalecaja niektorzy fachowcy w podrecznikach.
    Od zarania fotografi zalecaja , nie gap i nie smiej sie w obiektyw.
    nie wiem, czy to jest sluszne , ale portret gapiaco - smiejacej sie
    dziewczyny w obiektyw nie nazwalbym swiezym- choc akurat ten jest
    przynajmniej b ladnie skadrowany.

    Ja bym powiedzial inaczej - portret nie jest swiezy , za to przyzwoita
    rzemiocha ( zdrobnymi wyjatkami ) i o to chodzi w takich zdjeciach.

  • 10. Data: 2010-02-22 15:35:54
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Feb., 15:30, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Ja bym powiedzial inaczej - portret nie jest swiezy , za to przyzwoita
    > rzemiocha ( zdrobnymi wyjatkami )  i o to chodzi w takich zdjeciach.

    o qrde
    ogladlem tylko pierwsze zdjecie
    teraz zobaczylem nastepne.
    musze odwolac moje zdanie o przyzwoitej rzemiosze.

    robi to na mnie wrazenie uslugi kolezenskiej.
    ktos poprosil znajomego - masz aparat zrob nam pare zdjec.

    wszystko juz bylo w fotografii , takie zdjecia tez , tyle ze ladniej
    sfotografowane.
    siec ma to do siebie ze jest w niej duzo smieci a ludzie wyarbiaja
    sobie smak obcujac w ich otoczeniu.