    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: I ty jestes podsluchiwany
    Date: Tue, 3 Apr 2012 19:55:55 +0200

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > Teraz to Ty przesadziłeś. JA bym opisał to tak: Dostajesz od nas
    > powierzchnie na której możesz mieszkać. Robisz co chcesz, ale pamiętaj
    > że my na Ciebie patrzymy.

    O jakich Was? Człowieku... odhibernowali cię z PRLu?

    > skoro wszyscy mi tłumaczą że inwigilowanie ludzi jest dla
    > nich bezpośrednim zagrożeniem i pozbawieniem godności ludzkiej.

    To chyba coś jest jednak na rzeczy.

    > Teraz nie wiem jak to napisać. Jak dlamnie czytanie cudziej
    > korespondencji to brak kultury. Podsłuchiwanie też. Wchodzenie do
    > czyjegoś domu w celu rekonesansu również. Wcale nie chcę aby mi ktoś
    > po domu łaził.

    A dla nas takie rzeczy to ciężkie przestępstwo.
    Tymczasem brakiem kultury jest twoja promocja totalitaryzmu.

> [...]
    > lecą jak z karabinu maszynowego - anonimowosc? Gupota - nic więcej!
    > JAkbym teraz poprosił Waldka to w 15 minut Wam poda moje imie
    > nazwisko i adres (Z błędem 100m) Lecz gdy nagle ktoś mówi że takie
    > coś ma się stać legalne- oburzenie. Więc najpierw należałoby pozbyć
    > się komórki (namierzanie i podsłuch) karty z bankomatu (namierzanie i
    > historia finansów) a dopiero potem odciąć się od netu. z resztą można
    > korzystać z dostępu gsm, z nierejestrowanych kart sim. antene
    > kierunkową przestawiać na inne nadajniki co 15 minut, da to wrażenie

    Jest ogromna różnica między dobrowolnym udostępnianiem swoich danych oraz
    jawnych ich przetwarzeniem przez uprawnione organy a pozyskiwaniem tajnym,
    podglądaniem i podsłuchami.
    Tu nie chodzi o żadną anonimowość tylko o prywatność, cymbalisto.