  • Data: 2012-04-03 19:04:52
    Temat: Re: I ty jestes podsluchiwany
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co wy z tym sraniem? Prawidłowe dokończenie anegdoty powinno brzmieć
    > na przykład: co Ziutkowi szkodzi, że ktoś wbrew jego woli i bez jego
    > wiedzy wejdzie mu do domu, poprzegląda wszystkie szuflady,
    > korespondencję i historię przeglądarki? Poza pozbawieniem go godności i
    > podstawego ludzkiego prawa do prywatności zasadniczo nic, prawda?
    Teraz to Ty przesadziłeś. JA bym opisał to tak: Dostajesz od nas
    powierzchnie na której możesz mieszkać. Robisz co chcesz, ale pamiętaj
    że my na Ciebie patrzymy. niechcesz mieć naszego wzroku na plecach? To
    spadaj - nie znamy sie.
    Dlaczego tak? ano bo internet jest za darmo, (płacimy dostawcy za
    utrzymanie kabla) ale to co robimy na necie jest zawsze do ustalenia.
    jak to? Normanie, niema metody zabezpieczenia przed atakiem pomiędzy
    Twoim kompem a pierwszym serwerem. czyli inaczej Twój dostawca z Twoją
    lub bez zgody wie więcej niż ksiądz na spowiedzi. Nie macie pojęcia co
    robią wirusy i trojany w Waszych kompach, bo skutecznie walczyć można
    tylko z tymi które już zostały wyłapane przez kasperskiego i jemu
    podobne firmy

    > Ty mu pewnie możesz gówno. Ale odpowiednie służby mogą przyjść i
    > powiedzieć: towarzyszu Ziutek, kablujcie albo wszyscy się dowiedzą jakie
    > porno oglądasz i z czyją żoną sypiasz. No ale to nic wielkiego, prawda?
    Tylko że Ziutek powinien powiedzieć śpię tylko ze swoją, a pornioli nie
    oglądam, albo oglądam takie a takie, za które płace 2.99 (może za
    minute). I kablował nie będe. Ilu z nas tak może powiedzieć? Chyba
    tylko ja, skoro wszyscy mi tłumaczą że inwigilowanie ludzi jest dla nich
    bezpośrednim zagrożeniem i pozbawieniem godności ludzkiej.

    > Naruszenie podstawowych praw człowieka to już jest krzywda. Internet to
    > nie tylko porno i lolcaty - to również korespondencja, której tajemnicę
    > zapewnia konstytucja. Nie dla śmiechu o nią walczono. Zatrważające jest,
    > jak lekkomyślnie niektórzy są gotowi się jej zrzec.

    Teraz nie wiem jak to napisać. Jak dlamnie czytanie cudziej
    korespondencji to brak kultury. Podsłuchiwanie też. Wchodzenie do
    czyjegoś domu w celu rekonesansu również. Wcale nie chcę aby mi ktoś po
    domu łaził. Jednak z drugiej strony, nasze dane ma zus, ubezpieczyciel,
    nfz, urząd miasta, bank... i nikomu to nie przeszkadza? Składając
    podanie o prace - to samo. Ale na grupach dyskusyjnych ile jest osób
    podających imie i nazwisko? 3? A zniewagi lecą jak z karabinu
    maszynowego - anonimowosc? Gupota - nic więcej! JAkbym teraz poprosił
    Waldka to w 15 minut Wam poda moje imie nazwisko i adres (Z błędem 100m)
    Lecz gdy nagle ktoś mówi że takie coś ma się stać legalne- oburzenie.
    Więc najpierw należałoby pozbyć się komórki (namierzanie i podsłuch)
    karty z bankomatu (namierzanie i historia finansów) a dopiero potem
    odciąć się od netu. z resztą można korzystać z dostępu gsm, z
    nierejestrowanych kart sim. antene kierunkową przestawiać na inne
    nadajniki co 15 minut, da to wrażenie ciągłego ruchu.....

    ToMasz