    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: I ty jestes podsluchiwany
    Date: Tue, 3 Apr 2012 16:41:19 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl>

    > hahaha!
    >
    > Ziutek powinien zatrudnić sprzątaczkę, która usunie nieczystości i wystawi
    > rachunek. Tą kwotę straci Ziutek. Natomiast jak Bronek ujawni TOBIE adresy
    > stron www które przeglądał, to Ty możesz mu...... No właśnie co? Albo
    > inaczej znając listę stron przeglądanych przezemnie zarobisz..... nic?

    Zależy kim jestem. Złodziej mógłby np okraść twoje mieszkanie wiedząc że Cię
    akurat nie ma. To jest naprawdę prosty negatywny skutek śledzenia Ciebie.
    Normalnie udzielasz takich informacji wąskiemu gronu osób.

    > Ja jak już pisałem mniej więcej wiem że dane trzeba chronić, prywatność
    > też, ale nie maniakalnie. Ciśnienie mi podnosi osobnik który ma firmę,
    > ogłasza się z imienia nazwiska i wszelkich danych w necie, raklama na
    > aucie, ale na wczasach jak wynajmuje rower to dowodu nie chce pokazać
    > (autentyk sierpień 2010)

    No i to właśnie jest ok, chroni swoją prywatność a nie "publiczność"

    > Podobnie nasz kolega parę postów wcześniej. Google udostępni policji...
    > Jasne że udostępni, każdy udostępni, bo ma obowiązek.

    W jakim zakresie osoba fizyczna ma obowiązek udzielania informacji o innej
    osobie fizycznej czy firmie ?

    > Google i każda inna firma może sobie zrobić z naszymi danymi co chce, bez
    > naszej wiedzy, a my możemy dochodzić jakichkolwiek praw dopiero jak nam
    > się jakaś krzywda z tego powodu stanie

    To przecież na tym ochrona danych osobowych polega, że nie może zrobić co
    chce.