  • 11. Data: 2013-03-29 00:39:23
    Temat: Re: I się jedzie Panie kochany
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > a tam mówisz według hwdp to norma a później włączam radio

    to nie wlaczaj juz wiecej radia z ryjem

  • 12. Data: 2013-03-29 00:39:51
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Ujebany smarem po nos byłem nie raz więc jak mnie nie znasz to nie pierdol.

    w dupie byles i gowno widziales.

  • 13. Data: 2013-03-29 01:05:17
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 28 marca 2013 13:18:13 UTC+1 użytkownik hisjusz napisał:
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,13615205,Au
    tobusem_bez_kol_na_wycieczke__Taki_czekal_pod_szkola
    .html

    > Klockiem drewnianym zabezpieczony ciężki Autobus ze ściągniętym kołem.
    >
    > Słabo się robi jak się widzi materacyk do wejścia pod tak zabezpieczony
    >
    > autobus.

    Jakieś 15 lat temu maczałem łapy w uziemieniu autobusu. Wycieczka szkolna. Moje
    dzieci też jadą. Podjechał autobus. No żesz kurwa jego mać. takiego wraczydła to się
    opisać nie da. pytam grzecznie kierowcy czy Policja sprawdziła. Oczywiście. zaczynają
    pakować dzieci. dzwonię na Policję. sprawdzają, był badany. To im mówię ze chyba nie
    ten co przyjechał i mają przyjechać bo nie pojedzie. Chyba że przejedzie po moim
    samochodzie bo zaraz idę zablokować wraka. 5 minut, przyjeżdsza patrol i z ryjem do
    mnie. Oczywiście autobusu nie zablokowałem tylko przestawiłem swój samochód dalej.
    Tak na wszelki wypadek. Jak by się czepiać mieli. Jakiś wizjoner chyba byłem. Pytają
    o co mi chodzi. To mówię że opony różne i tam gdzie silnik coś się leje i wygląda jak
    woda a coś innego czarnego tylko mocno kapie. Wyjazd się opóźnia. Kretynka
    nauczycielka patrzy na mnie jak na mordercę seryjnego. Większa część rodziców też.
    Pan Policjant pyta czy się znam na samochodach. Mówię ze piekarzem jestem ale jak i
    mnie kapało czarne to mandat dostałem. To oni mówią że się znają i ze jest dobrze i
    że mam im napisać że się nie znam i niepotzrebnie wzywałem. To dopiero chuje byli. To
    biorę kartę i piszę Że w dniu takim a takim policjanci o numerach służbowych co
    przyjechali radiowozem o numerze takim a takim poinformowali mnie że że niepotrzebnie
    ich wzywałem bo uznali że autobus taki a taki mający różne opony na osi, do tego
    wyglądające jak by ze śmietnika były wyjęta i z wyciekami cieczy z okolic silnika
    jest w dobrym stanie technicznym i może jechać z dziećmi na wycieczkę szkolną. Chuj
    ich strzelił jak przeczytali. kazali jechać na bazę i poprawić usterki. Za pół
    godziny przyjechał inny autobus. Też rzęch ale miał dobre opony i nic się z niego nie
    lało. To jeszcze poprosiłem żeby sprawdzili przy rodzicach czy może jechać, bo tego
    przecież nie sprawdzali. Sprawdzili i dzieci pojechały. Niebieskie nie odjechali.
    Czułem że chcą się do mnie przypierdolić jak będę wsiadał do samochodu. Widziałem że
    obserwują dokąd idę. A ja grzecznie w stronę przystanku tramwajowego. Odjechali
    dopiero jak wsiadłem do tramwaju.

  • 14. Data: 2013-03-29 01:20:43
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 marca 2013 00:25:09 UTC+1 użytkownik hisjusz napisał:

    tobusem_bez_kol_na_wycieczke__Taki_czekal_pod_szkola
    .html

    > a tam mówisz według hwdp to norma a później włączam radio a kolejnego
    >
    > bez edukacji przygniótł śmiertelnie samochód,ale co ja tam wiem o życiu...

    A kto ma kogo edukować. Chodziłem na kurs na grupę elektryczną. cześć zajęć prowadził
    profesor. I jest lekcja o naprawach w rozdzielniach wysokiego napięcia. O zakresie co
    wolno a czego nie, jakie dokumenty muszą być itp. I w pewnym momencie profesor w
    ramach wywołania negatywnych skojarzeń opowiada historyjkę jak to elektryk się
    usmażył bo miał zrobić jedno a jak zrobił to zobaczył że w innym miejscu wystarczy
    coś poprawić. Ale tamta część była pod napięciem bo zgłoszony zakres prac jej nie
    obejmował. I się usmażył. I ten profesor mówi że to bardzo dobry elektryk był. To się
    wtrąciłem ze nie był bardzo dobry tylko chujowy. Bo jak by był nie bardzo dobry a
    tylko dobry to by żył. Nie twierdze ze jestem jakiś hiper super. Też w życiu
    odwaliłem parę numerów że kostusze uciekłem. Tylko dziwnym zbiegiem okoliczności
    nigdy nie było to związane z zawodem wyuczonym. Kierunkowe szkoły różne nauczyły mnie
    odpowiednich zachowań. Teraz nie ma szkół kierunkowych. Różni mechanicy, murarze,
    elektrycy są po kursach dla idiotów. I to jest elita. reszta to tacy co im się wydaje
    że coś potrafią. I oni najczęściej mają wypadki. Im tak zwyczajnie nikt nie
    powiedział o zagrożeniach.

  • 15. Data: 2013-03-29 08:17:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2013 17:05:17 -0700 (PDT), k...@g...com
> [...]
    > rodziców też. Pan Policjant pyta czy się znam na samochodach. Mówię ze
    > piekarzem jestem ale jak i mnie kapało czarne to mandat dostałem.

    no ale tak prawde mowiac ... zima byla ze sie martwiles o opony ?
    A wyciek oleju to dzieciom zagrazal ?

    P.S. przepis mowi w "opony roznej konstrukcji, w tym o roznej rzezbie
    bieznika" co zostawia pewne pole do interpretacji.
    Ma byc ten sam model, bo inne nie gwarantuja tej samej konstrukcji czy tu
    chodzi o to aby jedna nie byla diagonalna a druga radialna ?
    A rzezbe to mikromierzem mierzyc ? Bo podejrzewam ze dwie opony radialne
    roznych producentow o zblizonym biezniku da sie znalezc ...

    J.

  • 16. Data: 2013-03-29 11:24:44
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > w dupie byles i gowno widziales.

    Dokładnie opisałeś swój przypadek.
    Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia psychicznego.

  • 17. Data: 2013-03-29 11:49:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >>

    > a tam mówisz według hwdp to norma a później włączam radio a kolejnego bez
    > edukacji przygniótł śmiertelnie samochód,ale co ja tam wiem o życiu...

    Ale dlaczego kolejnego naprawiacza przygniótł samochód? Dlatego, że pomyślał
    rozsądnie i podparł go solidnym klockiem drewnianym (jak ten kierowca
    autobusu)? Czy może dlatego, że nie pomyślał o takim najprostszym
    zabezpieczeniu i trzymał samochód na samym lewarku? Albo co gorsza na
    fabrycznej "kobyłce" kupionej w supermarkecie. Miała co prawda nalepione
    wszystkie znaczki CE, TUV, ISO, ale była wykonana z blachy z puszek po piwie
    i mogła udźwignąć co najwyżej motorowej.

    Jak ktoś myśli rozsądnie, to ma małe szanse na wypadek. Jak ktoś ślepo
    wierzy w przepisy i wyłącza rozum, to prosi się o kłopoty.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2013-03-29 12:26:17
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-03-28 20:50, h.w.d.p. pisze:

    > bo nie zdazyl podlozyc.

    Łahahaha :D
    Czyli jednak na zdjęciu nie stoi na kobyłce.
    Może i nie zdążył podłożyć. A może już wyjął. A może stoi na siedmiu
    innych. A może poszli do lasu. Ale "na zdjeciu z materacykiem autobus
    stoi na kobylce" jest kłamstwem.

    > zobacz ze w glebi stoi podnosnik hydrauliczny.
    > pewnie byl w trakcie podnoszenia gdy jakas kurwa zadzwonila po itd i do
    > gazety.

    Daruj...

    > klocek to najlepsza kobylka i wie o tym kazdy kto choc raz robil cos
    > przy wozku i splamil rece smarem.

    Tak, miszczu - klocek z twardego drewna liściastego, a nie kawałek
    przypadkowej, obrzępolonej gałęzi znalezionej na poboczu.

    Pozdr
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 19. Data: 2013-03-29 13:46:09
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Tak, miszczu - klocek z twardego drewna liściastego, a nie kawałek
    > przypadkowej, obrzępolonej gałęzi znalezionej na poboczu.

    mowisz ze on ten klocek znalazl na poboczu? niezle.

  • 20. Data: 2013-03-29 19:28:38
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 13:46, h.w.d.p. pisze:

    > mowisz ze on ten klocek znalazl na poboczu? niezle.

    Nie. Nie mówię, że ON TEN klocek znalazł na poboczu. Może znalazł, może
    nie (chociaż rzeczywiście nie wygląda to na coś, co sobie przygotował,
    tylko "leżało i się może nada"). Mówię, że podkładanie byle czego pod
    samochód i włażenie pod niego jest głupie.

    Pozdr,