    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 28 Mar 2013 17:20:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: I się jedzie Panie kochany
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 marca 2013 00:25:09 UTC+1 użytkownik hisjusz napisał:
> [...]
    tobusem_bez_kol_na_wycieczke__Taki_czekal_pod_szkola
    .html

    > a tam mówisz według hwdp to norma a później włączam radio a kolejnego
    >
    > bez edukacji przygniótł śmiertelnie samochód,ale co ja tam wiem o życiu...

    A kto ma kogo edukować. Chodziłem na kurs na grupę elektryczną. cześć zajęć prowadził
    profesor. I jest lekcja o naprawach w rozdzielniach wysokiego napięcia. O zakresie co
    wolno a czego nie, jakie dokumenty muszą być itp. I w pewnym momencie profesor w
    ramach wywołania negatywnych skojarzeń opowiada historyjkę jak to elektryk się
    usmażył bo miał zrobić jedno a jak zrobił to zobaczył że w innym miejscu wystarczy
    coś poprawić. Ale tamta część była pod napięciem bo zgłoszony zakres prac jej nie
    obejmował. I się usmażył. I ten profesor mówi że to bardzo dobry elektryk był. To się
    wtrąciłem ze nie był bardzo dobry tylko chujowy. Bo jak by był nie bardzo dobry a
    tylko dobry to by żył. Nie twierdze ze jestem jakiś hiper super. Też w życiu
    odwaliłem parę numerów że kostusze uciekłem. Tylko dziwnym zbiegiem okoliczności
    nigdy nie było to związane z zawodem wyuczonym. Kierunkowe szkoły różne nauczyły mnie
    odpowiednich zachowań. Teraz nie ma szkół kierunkowych. Różni mechanicy, murarze,
    elektrycy są po kursach dla idiotów. I to jest elita. reszta to tacy co im się wydaje
    że coś potrafią. I oni najczęściej mają wypadki. Im tak zwyczajnie nikt nie
    powiedział o zagrożeniach.