  • Data: 2012-12-19 09:24:35
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-19 08:44, Dominik & Co pisze:

    > Co wy, E.Leclerca w waszych wielkich miastach nie macie? ;-)

    Macie - a tam są stacje? Z tego co wiem, to w połowie 2012 roku
    było ich 12 na cały kraj :)

    > W mojej mieścinie najtaniej, dodatkami nikt dupy nie zawraca,
    > płacenie u pani w kiosku przez uchyloną szybę a po 21 w automacie
    > kartą. Moneyback od płaćkarty jest. Paliwo ok.

    Fajnie jest, ale taką stację trzeba mieć pod "nosem". Trzeba było
    widzieć jaką awanturę zrobiła jakiś czas temu dwójka emerytów, jak
    w Tesco na Kabatach (DC) dostali rabat 5 czy 10 groszy na litrze
    paliwa na stacjach Tesco (też takie miałem), tyle że najbliższa
    stacja jest na Górczewskiej :)

    > Czego chcieć więcej? :-)

    Śniegu na święta? ;)