  • Data: 2012-12-15 07:58:20
    Temat: Re: I po Neste
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:X...@l...ne
    t...

    > Realowi nie wyszło, Neste nie wyszło. Ciekawe prawda?

    > Polska to dziwny kraj :)

    Realowi nie wyszło, bo nie zapewniał odpowiedniej ilości ludzi w stosunku do
    potrzeb.
    Zawsze otwartych kas było tak z 3 razy za mało.
    Więc nie dziwota, że ludzie nie kupowali, jak gdzie indziej mieli niedrożej,
    zazwyczaj lepiej i bez takich kolejek pod kasami.

    Ale to, że w Polsce sprzedaje się paliwo praktycznie bez marży, to
    faktycznie dziwne.