  • Data: 2013-10-11 18:11:20
    Temat: Re: I niech mi ktos powie ze chodzi o bezpieczenstwo...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Policja, prokuratury, sądy.

    a jakie patologie?

    > Można postawić stacjonarny, albo zatrudnić więcej jeżeli są
    > potrzebni.

    Nie pisze o tym co moga tylko o tym co robią.
    Wiec nie pisz, ze mgą zatrudnić innych bo nie zatrudniają.
    A jak zatrudniaja to do koljnego fotoradaru.
    P.S. Stacjonarny też trzeba obsługiwać.

    > Kontrola ruchu drogowego jest na drugim miejscu
    > w liście ich zadań:
    > Art. 11.
    > 1. Do zadań straży należy w szczególności:
    > 1) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
    > 2) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie
    > okre-ślonym w przepisach o ruchu drogowym,

    W jakim zaresie prawo o ruchu drogowym okresla zadania straży miejskiej do
    czuwania nad porządkiem i kontrolowania ruchu drogowego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu