  • Data: 2018-09-29 22:45:25
    Temat: Re: I kolejny zombiak
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2018 o 15:03, J.F. pisze:

    > Piesi to juz zostali ukarani i pouczeni, wiec mysle, ze im wystarczy
    > :-)

    Trochę bez związku. mój pomysł, w zamyśle, ma przestrzec, uchronić
    pieszych przed bezmyślnym włażeniem na pasy. A ze media i społeczeństwo
    mają inny plan - mówi się trudno żyć trzeba.
    Tak czy owak, jeśli mnie się zdarzy potrącić kogoś, kto miał
    pierwszeństwo, ale wlazł pod koła _NIE PATRZĄC_, zapytam sędziego - a
    czy karetka na sygnale też może się wpierdzielić pod koła innemu
    pojazdowi? Bo prawo mamy takie same dla pieszych i dla karetki....
    ToMasz