eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"2,6 mln aut z LPG nie wyjedzie na drogi? Posłowie mówią o "uziemieniu"" › Re: I jak tu nie głosować na Sośnierza Dobromira? ;-)
  • Data: 2021-10-09 16:51:13
    Temat: Re: I jak tu nie głosować na Sośnierza Dobromira? ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota-09-października-2021 o 11:04, J.F pisze:

    > Ale przeciez to juz bylo.

    Niższe podatki były

    > I wyborcy powiedzieli NIE :-)
    > Wyborcy-pracownicy, bo chyba nie przedsiebiorcy.

    ???

    > No to o co sie klocisz, skoro nic nie wiesz ? :-)

    Ja się kłócę i nie wiem co się dzieje???

    > Bylo se kupic 3.0 LPG :-)

    Chciałem ale nagonka na diesle zrobiła swoje i benzyniaki podrożały

    Dzisiaj jestem zadowolony bo to właśnie dobrze utrzymane diesle będą w
    cenie ;-)

    > Szczegolnie te z duzym momentem :-)
    >
    > No chyba, ze hybrydy - polowa z spaliniaka, drugie tyle z baterii.

    Człowiek się starzeje i być może dostrzeże hybrydę ale nie jako
    ekologiczny pojazd ale jako tani w zakupie i tani w eksploatacji ;-)

    Marzy mi się taki kompakt z aluminium jak A2 i hybrydą z 3-eciego Priusa

    > A Unia numer ci wytnie i wprowadzi podatek ekologiczny :-)

    Na czterokołowce lekkie? Jak unia już tak przyciśnie to się rozsypie ale
    jakby nie to będę na wsi w podziemiu upalał olej opałowy ;)

    Ile to sie placi za emisje CO2 - 60 euro za tone?
    > Czemu samochody sa zwolnione? :-)

    Od nowego roku benzynowa 4-cylindrowa benzynowa Vitara będzie droższa w
    zakupie o 16 000 zł.

    Podniecasz się regulacjami unijnymi?
    Uważasz że w ten sposób ocieplenie się przestraszy i spierdoli w kosmos ;-)