eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"2,6 mln aut z LPG nie wyjedzie na drogi? Posłowie mówią o "uziemieniu"" › Re: I jak tu nie głosować na Sośnierza Dobromira? ;-)
  • Data: 2021-10-09 11:04:00
    Temat: Re: I jak tu nie głosować na Sośnierza Dobromira? ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Oct 2021 10:51:51 +0200, _Master_ wrote:

    > Niższe podatki wyższe zarobki i dowolność handlowania.
    > Jeśli przedsiębiorca znajdzie sobie ludzi co będą chcieli w niedzielę
    > pracować to otworzy a jeśli nie to NIE
    > Myślę że koalicjant TUSK przytaknie takiemu rozwiązaniu.
    > Chyba że nadal będzie miał skręt w lewo;-)

    Ale przeciez to juz bylo.
    I wyborcy powiedzieli NIE :-)
    Wyborcy-pracownicy, bo chyba nie przedsiebiorcy.

    > Mi się podobało. ;-)

    A mnie niezbyt, w zasadzie wcale nie.

    > A ja patrzyłem który bardziej smrodzi? Patrzyłem który jest w lepszym
    > stanie i którym sumarycznie mniej wydam kasy.

    No to o co sie klocisz, skoro nic nie wiesz ? :-)

    > Bo lubię duży moment obrotowy. Spodobało mi się jak jeździłem YarisemI
    > D4D ;0)

    Bylo se kupic 3.0 LPG :-)

    > Jako że ma mały przebieg i jest doinwestowany to pewnie jeszcze z 5 lat.
    >
    > Potem być może Aixamem palącym 3 l. ropy bo paliwa, prąd..., samochody w
    > UE będą bardzo drogie.

    Szczegolnie te z duzym momentem :-)

    No chyba, ze hybrydy - polowa z spaliniaka, drugie tyle z baterii.

    > Gromadzę flotę ekonomicznych pojazdów dla rodziny bo w przyszłości nie
    > będzie mnie na zakup stać ;-)

    A Unia numer ci wytnie i wprowadzi podatek ekologiczny :-)

    Ile to sie placi za emisje CO2 - 60 euro za tone?
    Czemu samochody sa zwolnione? :-)

    J.