eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmI dobrzeRe: I dobrze
  • Data: 2010-01-13 14:50:35
    Temat: Re: I dobrze
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 14:03:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > Pogwarancyjnej obslugi nikt nie chce, z gwarancyjna moga sobie
    > poradzic sami: sprawdzic czy klient prawde mowi, zresetowac,
    > upgrade, i jesli nadal nie dziala to zamienic na nowy.
    >

    Ależ oczywiście, że mnóstwo klientów chce, wystarczy tylko mieć realne
    ceny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: