  • 1. Data: 2010-07-16 11:59:00
    Temat: I cóż, że ze Szwecji?
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Dzień dobry, zwracam się z pytaniem do znawców.

    Niedawno posiadłem aparat telefoniczny Siemens Gigaset c200 ze słuchawką
    c2. Aparat użytkuję w sieci UPC w Warszawie - jest podłączony do modemu
    UPC. Wszystko pięknie, tylko że nie wyświetla się numer dzwoniący (nie
    działa tzw. CLI). UPC twierdzi, że wszystko jest ok. i powinno działać.
    Niestety chwilowo jestem unieruchomiony w domu i nie mam skąd wziąć
    innego aparatu, żeby sprawdzić, czy zadziała.

    Czy to możliwe, że przyczyną niedziałania usługi jest fakt, że telefon
    został swojego czasu przywiedziony ze Szwecji? Tak wnioskuję, bo napisy
    na spodzie są po szwedzku i po zresetowaniu słuchawki język menu
    przestawia się na szwedzki. Czy tam mają inny standard CLIpa?

    --
    Pozd. - P

  • 2. Data: 2010-07-16 12:50:00
    Temat: Re: I cóż, że ze Szwecji?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Poldek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spodzie są po szwedzku i po zresetowaniu słuchawki język menu przestawia
    > się na szwedzki. Czy tam mają inny standard CLIpa?

    Niestety. Gigasety produkowane na Szwecję maja standard DTMF, a nie FSK.
    Dziwne że Siemens nie robi tych telefonów jako wielostandardowych.
    Podobny problem miałem w Szwecji. Gigaset kupiony w Szwecji prawidłowo
    identyfikował dopóki był podłączony do ich "Telekomunikacji". Po podłączeniu
    tego aparatu do PAP2t ,(tlenofon + voipdiscount) przestała działać
    identyfikacja. Po przestawieniu w ustawieniach bramki voip na DTMf finland,
    sweden: identyfikacja poprawna.
    Siemens niestety robi telefony w konkretnym systemie. Dziwne to, bo
    przecież byle badziewie za parę złotych identyfikuje w obu systemach, FSK i
    DTMF. To jest tylko kwestia oprogramowania i dobrej woli producenta.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-07-16 13:03:56
    Temat: Re: I có?, ?e ze Szwecji?
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    wiatrak wrote:

> [...]
    > Podobny problem mia?em w Szwecji. Gigaset kupiony w Szwecji prawid?owo
    > identyfikowa? dopóki by? pod??czony do ich "Telekomunikacji". Po pod??czeniu
    > tego aparatu do PAP2t ,(tlenofon + voipdiscount) przesta?a dzia?aae
    > identyfikacja. Po przestawieniu w ustawieniach bramki voip na DTMf finland,
    > sweden: identyfikacja poprawna.
    > Siemens niestety robi telefony w konkretnym systemie. Dziwne to, bo
    > przecie? byle badziewie za pare z?otych identyfikuje w obu systemach, FSK i
    > DTMF. To jest tylko kwestia oprogramowania i dobrej woli producenta.

    No to klapa...

    Dzięki za info!

  • 4. Data: 2010-07-20 19:53:16
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    wiatrak wrote:

> [...]
    > przecie? byle badziewie za pare z?otych identyfikuje w obu systemach, FSK i
    > DTMF. To jest tylko kwestia oprogramowania i dobrej woli producenta.

    A może można to gdzieś zmienić, poprawić, ustawić? Jakieś menu
    serwisowe, albo magik, który podmieni soft (za mniej niż kosztuje aparat
    z indentyfikacją) - ?

  • 5. Data: 2010-07-21 10:07:55
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 20 Lip, 21:53, Poldek pisze...
    > A może można to gdzieś zmienić, poprawić, ustawić? Jakieś menu
    > serwisowe, albo magik, który podmieni soft (za mniej niż kosztuje aparat
    > z indentyfikacją) - ?

    Pytaj w serwisach Siemens Gigaset

    Ircys