  • Data: 2009-03-27 09:21:51
    Temat: Re: I Piknik Majowy TKMZM 1-3 maja 2009
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Solo pisze:

    > Nie komercyjna?

    Tak, bo robiona z prywatnych środków, bez sponsorów...

    Zresztą jak napisałem jeśli są jakiekolwiek pytania, sugestie, itp, to
    zapraszam b_e_z_p_o_ś_r_r_e_d_n_i_o do Organizatora, który robi imprezę
    po raz pierwszy a ja pozwoliłem sobie tylko puścić... wici. ;)

    Ja mogę sie wypowiedzieć za swoje zloty (garbusowe) oraz mnóstwo innych
    akcji, także charytatywnych, które miałem przyjemność organizować lub
    współorganizować, ale za innych się nie wypowiadam. ;)

    > Dla porównania zlot organizowany przez Husarię Wieluń w
    > Strobinie w tej cenie oferuje 4 całkiem wypasione posiłki zajebistą
    > imprezę z koncertami dwudniowymi a do tego mega nagrody w konkursach.

    Fajnie, że oferują tyle za tak mało, dlatego jak napisałem każdy ma
    wybór... ;)

    Znam imprezy z mega drogą wjazdówką gdzie ch...j nocuje a także
    non-profit na których zabawy jest w opór, zresztą... "jeszcze się taki
    nie narodził, co by wszystkim dogodził", na szczęście jest w czym
    wybierać... ;)

    Reasumując...
    jeśli ktoś ma ochotę... ;) zapraszam do pisania do Organizatora, który
    nie czyta precla a na pewno chętnie odpowie czy wysłucha konkretnych
    sugestii, choć znając życie, to i tak dyskusja pójdzie swoim torem... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175