  • Data: 2009-09-16 11:07:25
    Temat: Re: I-BOA nie działa
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> szukaj wiadomości tego autora

    Bart pisze:

    > Ery ? Mi działa,właśnie się zalogowałem.

    Są momenty gdy się udaje. Ale pochodź sobie dłużej, to cię automagicznie
    wyloguje. Największe szanse na normalne działanie jest w nocy, wygląda
    to na jakis problem z obciążeniem serwisu.

    Dzwoniłem na party-line, ponoć problemy są od 2 dni, wiedzą o nich, ale
    nie są w stanie podać przyblizonej daty usuniecia usterki.

    --
    Ten Szop