  • 41. Data: 2013-04-10 08:22:00
    Temat: Re: Hyundai i30 - zamienił stryjek siekierkę na kijek?
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    news:kk2d4p$b95$2@node2.news.atman.pl...
    > brak podswietlenia zegarow. naprawde nie zauwazasz ze cos jest nie tak?

    Zależy od rozwiązania. W Vectrze B z modułem "skandynawskim" podświetlenie
    deski nie było włączane automatycznie z dziennymi (co było głownym powodem
    zainstalowania modułu - wyświetlacz radia był w słoneczny dzień zupełnie
    nieczytelny, gdy były włączone światła mijania), w Vectrze C podświetlenie
    deski się automatycznie włącza.

    --
    Axel