  • 1. Data: 2013-04-07 12:22:29
    Temat: Hyundai i30 - zamienił stryjek siekierkę na kijek?
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    Od 2009 jeździłem Focusem 1.8 TDI. Z różnych względów
    tydzień temu zamieniłem na nowego Hyundaia i30. Zapomnijmy
    na chwilę o braku podgrzewanej szyby (w Fordach jest to
    genialne), czy średnio wykonanej kierownicy, lub dziwnie
    działającej skrzynii 6-biegowej sugerującej 5tkę przy
    65h/godzinę. Wczoraj na liczniku wybiło, że przejechałem
    477km, w ręku został mi drążej zmiany biegów (nie sama manetka
    od góry, ale cały drążek się wykręcił. WTF?

    p.s. jak można zrobić samochód, w którym
    przy wsadzonym kluczyku nie można wyłączyć wszystkich świateł? (ledy).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2013-04-07 13:18:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@b...ba> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > p.s. jak można zrobić samochód, w którym
    > przy wsadzonym kluczyku nie można wyłączyć wszystkich świateł? (ledy).

    A nie wyłączają się same, jak otworzysz drzwi kierowcy?

  • 3. Data: 2013-04-07 13:30:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 11:22:29 +0100, DooMiniK napisał(a):
    > Od 2009 jeździłem Focusem 1.8 TDI. Z różnych względów
    > tydzień temu zamieniłem na nowego Hyundaia i30. Zapomnijmy
    > na chwilę o braku podgrzewanej szyby (w Fordach jest to
    > genialne)

    Genialne, ale powiedzmy sobie ze to nie jest standardowe wyposazenie.

    No i przednia szyba sie czasem niszczy, a nowa podgrzewana ile kosztuje ?

    > Wczoraj na liczniku wybiło, że przejechałem
    > 477km, w ręku został mi drążej zmiany biegów (nie sama manetka
    > od góry, ale cały drążek się wykręcił. WTF?

    Nawet mercedes ma srednio ponad 1 usterke na nowy samochod.

    J.

  • 4. Data: 2013-04-07 15:22:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 13:30:19 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Genialne, ale powiedzmy sobie ze to nie jest standardowe wyposazenie.

    opcja szyby w nowym CMaxie kosztuje 500zł. Przy samochodzie za 90k to
    niewielki wydatek. Natomiast nie wiem co Wy robicie z tymi szybami, że
    trzeba je wymieniać od zużycia? Przez ostatnie 30+ lat w zadnym nie
    zdażyło mi się bym musił wymieniać szybę z okazji zużycia. A miewały
    przebiegi po 300kkkm

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-04-07 15:45:50
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 07/04/2013 12:18, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "DooMiniK" <b...@b...ba> napisał w wiadomości grup

    > A nie wyłączają się same, jak otworzysz drzwi kierowcy?

    Chodziło mi o to, że podczas jazdy zawsze świecą się paski ledowe
    (światła dzienne). Ja i tak zawsze jeżdżę na światłach, ale jakiś
    kretynizm, chyba dla debili, którzy po nocy jeżdzą bez świateł
    i żeby nie mieli możliwości wyłączyć).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2013-04-07 15:46:28
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 07/04/2013 12:30, J.F. wrote:

    > Genialne, ale powiedzmy sobie ze to nie jest standardowe wyposazenie.
    >
    > No i przednia szyba sie czasem niszczy, a nowa podgrzewana ile kosztuje ?

    > Nawet mercedes ma srednio ponad 1 usterke na nowy samochod.

    Oczywiście - może być krzywo przyszyty pokrowiec, albo zacinająca
    się popelniczka - ale nie rzecz dotycząca bezpieczeństwa.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2013-04-07 15:47:29
    Od: DooMiniK <b...@b...ba>

    On 07/04/2013 14:22, masti wrote:

> [...]
    > trzeba je wymieniać od zużycia? Przez ostatnie 30+ lat w zadnym nie
    > zdażyło mi się bym musił wymieniać szybę z okazji zużycia. A miewały

    Ja zrobiłem ponad 130 tysięcy, podgrzewania szyby często używałem,
    żadnych problemów.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2013-04-07 16:28:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@b...ba> napisał w wiadomości grup

    > Chodziło mi o to, że podczas jazdy zawsze świecą się paski ledowe
    > (światła dzienne).

    No i?
    Z którym punktem w obowiązującym kodeksie drogowym to Ci się kłóci?
    Funkcja skandynawska tak właśnie działa, zapewne idzie ją wyłączyć, tylko po
    co?

  • 9. Data: 2013-04-07 16:29:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@b...ba> napisał w wiadomości grup

    > co Wy robicie z tymi szybami, że
    >
    > Ja zrobiłem ponad 130 tysięcy, podgrzewania szyby często używałem,
    > żadnych problemów.

    Właśnie dlatego że używałeś podgrzewania zamiast skrobać.

  • 10. Data: 2013-04-07 16:53:53
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2013-04-07 12:22, DooMiniK pisze:

    > p.s. jak można zrobić samochód, w którym
    > przy wsadzonym kluczyku nie można wyłączyć wszystkich świateł? (ledy).

    A w Focusie niby inaczej było? Jeżdżę rocznikiem 2008 i jedyne co można
    zrobić bez wyjmowania bezpiecznika to przełączyć na postojowe. Wyłączyć
    całkiem się nie da.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin