  • 11. Data: 2013-04-07 17:02:34
    Temat: Re: Hyundai i30 - zamienił stryjek siekierkę na kijek?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 07 Apr 2013 17:03:36 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Niewielki.

    > Jezdzimy i parkujemy na ulicy.

    > A ile razy w ogole wymieniales ?
    > Bo ja chyba ze 3 sztuki, i jakby miala szyba kosztowac 1500, to by mnie
    > troche odrzucilo.
    > A cos mi sie widzi ze tyle bedzie kosztowac :-)
    >
    > J.
    ze dwie. Jedną boczna bo mi złodziej wybił, druga przednią bo pękła.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2013-04-07 17:03:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

  • 13. Data: 2013-04-07 17:25:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 14:45:50 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > Chodziło mi o to, że podczas jazdy zawsze świecą się paski ledowe
    > (światła dzienne). Ja i tak zawsze jeżdżę na światłach, ale jakiś
    > kretynizm, chyba dla debili, którzy po nocy jeżdzą bez świateł
    > i żeby nie mieli możliwości wyłączyć).

    pare razy mi sie zdazylo zapomniec wlaczyc swiatel w nocy.
    W oswietlonym miescie nie widac roznicy.
    Wiec moze to nie taki glupi pomysl.

    I rozumiem ze kluczyk musi byc jeszcze przekrecony, nie tylko wsadzony.

    J.

  • 14. Data: 2013-04-07 17:26:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 7 Apr 2013 17:03:36 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo ja chyba ze 3 sztuki, i jakby miala szyba kosztowac 1500, to by mnie
    >troche odrzucilo.

    1500 to trochę przesadziłeś, chyba że w ASO ją będziesz wymieniał. Do
    Mondeo MK3 przednia podgrzewana kosztuje coś koło 600 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2013-04-07 17:27:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 07 Apr 2013 14:45:50 +0100, DooMiniK <b...@b...ba> wrote:

> [...]
    >(światła dzienne). Ja i tak zawsze jeżdżę na światłach, ale jakiś
    >kretynizm, chyba dla debili, którzy po nocy jeżdzą bez świateł

    I tak ma być. Chyba w każdym, znanym mi aucie z fabrycznymi dziennymi,
    tak to działa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2013-04-07 17:32:27
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@b...ba> napisał w wiadomości

    > Oczywiście - może być krzywo przyszyty pokrowiec, albo zacinająca
    > się popelniczka - ale nie rzecz dotycząca bezpieczeństwa.

    a co drazek zmiany biegow ma wspolnego z bezpieczenstwem??

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 17. Data: 2013-04-07 17:43:46
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > a co drazek zmiany biegow ma wspolnego z bezpieczenstwem??

    Pomyśl !

    sz.

  • 18. Data: 2013-04-07 17:44:41
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał

    > 65h/godzinę. Wczoraj na liczniku wybiło, że przejechałem
    > 477km, w ręku został mi drążej zmiany biegów (nie sama manetka
    > od góry, ale cały drążek się wykręcił.

    W kredensie też mi się tak zrobiło w ubiegłym stuleciu jak był pełnoletni
    :>>>

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 19. Data: 2013-04-07 18:30:54
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    > No i?
    > Z którym punktem w obowiązującym kodeksie drogowym to Ci się kłóci?

    z dupczeniem w nocy na parkingu po ciemku, znam ten problem ze światłami
    dziennymi :P

  • 20. Data: 2013-04-07 20:17:56
    Od: j...@g...com

    W dniu niedziela, 7 kwietnia 2013 17:03:36 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 7 Apr 2013 13:22:24 +0000 (UTC), masti napisaďż˝(a):
    >

    > Bo ja chyba ze 3 sztuki, i jakby miala szyba kosztowac 1500, to by mnie
    >
    > troche odrzucilo.
    >
    > A cos mi sie widzi ze tyle bedzie kosztowac :-)

    a ja sobie na tą okoliczność kupiłem odrębne ubezpieczenie szyby i jak się coś że tak
    powiem zesra to wymienię z ubezpieczenia. Koszt 35 zł na rok czy jakoś tak....
    Jackare
    różne pjazdy