  • 111. Data: 2016-01-22 06:38:48
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: z <...@...pl>

    > Wiem, że ubezpieczenie w cenie to np. za zalanie podczas powodzi a
    > kaucja to nie opłata wstępna.

    He... Tam jest jeszcze coś o wekslu in blanco ;-)

  • 112. Data: 2016-01-22 07:53:56
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 13:15, Axel pisze:

    > Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup

    > Z jakiej firmy? Bo właśnie szukam sprawdzonego rent-a-car w Szkocji...

    rentalcars - ale korzystałem z jakiejś wyszukiwarki tanich wypożyczalni.
    No i z lotniska było jakoś drożej, ja nie potrzebowałem wypożyczać na
    cały pobyt i wziąłem z wypożyczalni pod domem - w małej miejscowości

    Łukasz

  • 113. Data: 2016-01-24 21:03:13
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-01-22 06:38, z pisze:

    > He... Tam jest jeszcze coś o wekslu in blanco ;-)

    To ciekawe czy za 9 miesiecy powstanie jakas grupa osob "nabici w
    Hyundaia" tak jak np. "nabici w mBank" ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 114. Data: 2016-01-26 12:23:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 21:03, Marcin pisze:
    > To ciekawe czy za 9 miesiecy powstanie jakas grupa osob "nabici w
    > Hyundaia" tak jak np. "nabici w mBank" ;)

    Jakby ktoś nie miał co poczytać :-)
    http://wrzucacz.pl/file/8891453731119/Abo_.pdf

  • 115. Data: 2016-01-26 14:39:02
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    On 01/26/2016 12:23 PM, z wrote:
    > Jakby ktoś nie miał co poczytać

    Dzieki! Tak na szybko wyłuskane:

    4a. W przypadku koordynacji przez Wynajmującego procesu likwidacji szkód
    z ubezpieczenia AC, Najemca zapłaci
    Wynajmującemu opłatę dodatkową w zryczałtowanej kwocie wynoszącej 500 zł
    w przypadku każdej szkody powstałej w okresie
    najmu.

    1. Usługi kompleksowej obsługi serwisowej, o których mowa w § 1 ust. 1,
    świadczone są tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

    w przypadku, gdy w związku z uszkodzeniem jednej opony ze względów
    technicznych wymagana jest wymiana wszystkich opon
    na jednej osi lub wszystkich opon, gdy szczególne warunki techniczne
    tego wymagają Najemca ponosi w całości koszt takiej
    wymiany)

  • 116. Data: 2016-01-26 15:21:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-26 o 14:39, Wielebny pisze:
> [...]
    > Wynajmującemu opłatę dodatkową w zryczałtowanej kwocie wynoszącej 500 zł
    > w przypadku każdej szkody powstałej w okresie
    A można samemu koordynować?

    Robert

  • 117. Data: 2016-01-26 16:59:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.01.2016 o 12:23, z pisze:

    > Jakby ktoś nie miał co poczytać :-)
    > http://wrzucacz.pl/file/8891453731119/Abo_.pdf

    Czekamy na streszczenie raczej...

  • 118. Data: 2016-01-26 19:28:43
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > Wynajmującemu opłatę dodatkową w zryczałtowanej kwocie wynoszącej 500 zł
    > w przypadku każdej szkody powstałej w okresie

    Znaczy taki udział własny. W sumie to praktyka powszechna i logiczna.

> [...]
    > na jednej osi lub wszystkich opon, gdy szczególne warunki techniczne
    > tego wymagają Najemca ponosi w całości koszt takiej

    A to już bardzo ciekawe. Zaczynają się ukryte koszty. :-)

  • 119. Data: 2016-01-26 19:29:59

    W dniu 2016-01-26 o 16:59, Cavallino pisze:
    > Czekamy na streszczenie raczej...

    Też czekam aż ktoś bardziej "oblatany" streści ;-)

  • 120. Data: 2016-01-26 21:14:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.01.2016 o 19:28, z pisze:

    > A to już bardzo ciekawe. Zaczynają się ukryte koszty. :-)

    Eee tam, jakby był Twój też byś musiał wymienić i też na swój koszt.