  • 121. Data: 2016-01-26 21:24:51
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2016 21:14:50 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Eee tam, jakby był Twój też byś musiał wymienić i też na swój koszt.

    Ale w swoim możesz kupić używane, możesz kupić Dębice albo Klebery po
    taniości, a tu kupią Micheliny 91V do i20, to płacz i płać, bo umowie było.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 122. Data: 2016-01-27 00:26:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-26 o 21:24, P.B. pisze:

    > Ale w swoim możesz kupić używane, możesz kupić Dębice albo Klebery po
    > taniości, a tu kupią Micheliny 91V do i20, to płacz i płać, bo umowie było.

    To nie jest oferta dla biedaków którzy kupują używane opony.
    Biedakom zaoferują taki pojazd jak już się zestarzeje i będą
    sobie na nim oszczędzać do woli.

    Pozdrawiam

  • 123. Data: 2016-01-27 11:34:29
    Od: p...@g...com

    --To nie jest oferta dla biedaków którzy kupują używane opony. Biedakom zaoferują
    taki pojazd jak już się zestarzeje i będą sobie na nim oszczędzać do woli.

    tez jestem zdania ze oferta jest skierowana do średniozamożnego klienta którego można
    dobrze ogolić :-)

    P.

  • 124. Data: 2016-01-27 12:01:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-27 o 11:34, p...@g...com pisze:
    > tez jestem zdania ze oferta jest skierowana do średniozamożnego klienta którego
    można dobrze ogolić :-)

    Oczywiście nie jest to oferta dla biednych.
    Tak jak cała oferta koncernów. ;-)
    Jak już tu policzono w okresie 5 letnim to może wyjść jak kredyt 0%. _może_
    Po 9 mies. jak się dowiemy jak w praktyce działają ukryte koszty (bo na
    pewno są) zobaczymy czy będzie nadal taniej niż kredyt czy wsio ryba.

    Generalnie już sama dyskusja czy będzie taniej od kredytu jest
    pozytywna. Że ktoś ośmielił się zaoferować coś bez banków a może przeciw
    nim :-)

  • 125. Data: 2016-01-27 16:27:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >nim oszczędzać do woli.

    >tez jestem zdania ze oferta jest skierowana do średniozamożnego

    No ba - to zdecydowanie nie jest oferta dla tych co chca kupic stare
    auto mozliwie najtaniej, tylko dla tych co chca kupic nowe i po kilku
    latach znow kupic nowe.
    A nawet po niecalym roku zmienic :-)

    J.

  • 126. Data: 2016-01-27 17:58:24
    Od: p...@g...com

    Hyundai nie ma dostepu do taniej kasy wiec nie ma innego wyjscia ... z grubsza mozna
    zalozyc ze jesli nie bedzie szkod oferta jest koszerna ale jesli masz pecha i
    zaliczysz np przycierke, pare lupniec dzwiami na parkingu, kamien w szybe to
    polegniesz finansowo. Tak wiec pytanie brzmi: Czy mam w zyciu szczescie ? :-)
    P.

  • 127. Data: 2016-01-27 18:25:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-27 o 17:58, p...@g...com pisze:
> [...]
    polegniesz finansowo. Tak wiec pytanie brzmi: Czy mam w zyciu szczescie ? :-)

    Jeżdżę od przynajmniej 20 lat. Przebiegi mieszczące się w limicie.
    Zawsze płacę AC. Pewnie już uzbierałbym na cały samochód ;-)
    Tfuuuuuutfuuuutfuuuu nie miałem jeszcze "przyjemności" "na poważnie"
    załatwiać szkody.
    Czy jestem szczęściarzem? :-)

  • 128. Data: 2016-01-27 19:18:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2016 o 17:58 <p...@g...com> pisze:

> [...]
    > jesli masz pecha i zaliczysz np przycierke, pare lupniec dzwiami na
    > parkingu, kamien w szybe to polegniesz finansowo. Tak wiec pytanie

    Takie sprawy załatwia dodatkowe ubezpieczenie za kilkanaście/kilkadziesiąt
    PLN na miesiąc.

    TG

  • 129. Data: 2016-01-27 19:21:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.01.2016 18:25, z wrote:

> [...]
    > Zawsze płacę AC. Pewnie już uzbierałbym na cały samochód ;-)
    > Tfuuuuuutfuuuutfuuuu nie miałem jeszcze "przyjemności" "na poważnie"

    Wręcz przeciwnie - Skoro uzbierałbyś na nowy samochód, a masz stary, to
    znaczy że wtopiłeś nowy samochód.

    Szczęście to byś miał jakbyś przez 20 lat nie miał szkody i AC i smiał
    się z wątku czy brać samochód w kredycie czy wypożyczać, bo przecież
    prościej za gotówkę z niepłacenia AC:P

    Shrek

  • 130. Data: 2016-01-27 19:22:47
    Od: p...@g...com

    Tak ! jestes szczesciem dla kazdej ubezpieczalni natomiast ci z drugiej strony lustra
    musza sie dobrze zastanowic zanim wejda w taki abonament.
    P.