  • Data: 2016-01-10 21:30:30
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-10 o 21:05, P.B. pisze:

    > W i20, którego podajesz są tylko szerokopasmowe głośniki w przednich
    > drzwiach. Wiadomości posłuchasz, ale już bajki dzieciom na tylnej kanapie
    > nie puścisz :)

    Musiałbym posłuchać i porównać z YarisemI2005 które mi w zupełności
    wystarczają
    Co do dzieci można sobie poradzić w inny sposób w dobie tabletów i
    innych wynalzków.

    > Da się. Ale jak porysujesz plastiki wciskając radio między fotel a tunel,
    > to zabulisz jak za zboże - ceny nowych elementów w ASO z wymianą. Antena
    > magnesowa i kabel do niej zostawiają ślady na dachu. Można się ratować
    > nalepkami i podkładkami, ale trzeba mieć świadomość, że jak porysujesz
    > dach, to lakierowanie będzie kosztowało majątek!

    To dla mnie nie problem. Lubię majsterkować. :-)

    > Jako miejskie toczydełko za 699 miesięcznie, to może być ciekawa oferta,
    > choć limit kilometrów i drżenie o każdą ryskę, czy wgniotkę doprowadziłoby
    > mnie do depresji.

    To od czego jest to ubezpieczenie OC+AC?
    Dbanie jak o swoje nie wystarczy? Mam się bać że tapicerkę pobrudzę?

    PS. Zawodowo używam wielu urządzeń często bardzo drogich (samochodów
    służbowych też). Jakoś z tym żyję. Niczego nie popsułem. Nie boję się
    iść do pracy bo coś się może wydarzyć. O co kamon? :-)