-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hyundai Santa Fe opinie
Date: Mon, 6 Sep 2010 19:35:33 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 57
Message-ID: <i638p7$kl0$1@inews.gazeta.pl>
References: <0...@l...googlegroups.com>
<i6356o$8b9$1@inews.gazeta.pl> <i636ua$e7q$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 188.33.117.231
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1283794536 21152 188.33.117.231 (6 Sep 2010 17:35:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Sep 2010 17:35:36 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <i636ua$e7q$1@inews.gazeta.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-User: seboc
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308820
[ ukryj nagłówki ]> Ja chętnie poczytam bo też się przymierzam do Tucsona,
To proszę bardzo. Patrzę na swoje auto trochę przez krzywe zwierciadło, bo
szukałem czegoś "normalnego". A tucson w cenie średnio wypasionego golfa
wydał mi się bardzo fajny:
Wady:
- bagażnik niewielki bo jakiś projektnt-wariat wpakował pełnowymiarowe koło
zapasowe pod jego podłogę, po wyjęciu nietypowej rolety, może równać się z
typowymi autami kompaktowymi,
- na większych nierównościach auto podskakuje, to jest wynikeim wysoko
umiejscowionego środka ciężkości,
- lakier jest bardzo podatny na zarysowania,
- powszechny twardy plastik, w sumie to miałem gdzieś, bo nie mam zwyczaju
się tulić do kokpitu, tylko ten jestpodatny na zarysowania (w moim
egzemplarzu jasny),
- silnik + skrzynia zapewniają poprawną dynamikę (benzyna), za to kultura
pracy w porównaniu np. z 3-cylindrową fabią wygląda kiepsko, silnik wydaje
IMO średnio przyjemny dźwięk, ale to mnei raziło jedynie początkowo,
- by zapakować rower na dach trzeba wozić ze sobą taboret,
- w standardzie opony o szerokośći 235 co jest IMO nieporozumieniem, zimowe
215 zapewniają lepszą trakcję, nie rzuca tak bardzo i są cichsze.
Zalety:
- spalanie dość niskie (oscyluje w okolicach 10l/100km),
- bardzo tani serwis,
- elementy eksploatacyjne (filtry, świece) tanie max, olej też niedrogi i
trzeba go niewiele (nieco ponad 3l),
- po dwóch latach i 41 tys, od nowości mogę coś powiedzieć o niezawodności -
nie spaliła się nawet żarówka, dość toporna i tradycyjna konstrukcja widać
sprawdza się, lekkie stuki w tylnym zawieszeniu jedynie słyszę,
- wykonanie, wygodne - pokryte przyjemnym welurem - siedzienia, pełno
schowków, lampek, wszystko przemyślane, praktyczne, zero ściemy, auto bardzo
fajne na długie podróże,
- w środku miejsca sporo, zarówno z przodu jak i z tyłu, to tego płaska
podłoga,
- w standardzie automatyczne klima, fajne radio, 6 poduszek,
- świetna wudoczność, siedzi się wysoko, auto w obrysie nie zajmuje większej
powierzchni od kompaktu, lusterka wielkie jak telewizory,
- otwierana szyba w tylnej klapie, fajny patent,
- wielkie, jasne światła (nie przerabiane, halogenoe),
- po dwóch latach nie skrzypi nic, nic nie odpada, gałka zmiany biegów nie
ma śladu używalności, mieszek nie ma dziury (w skodzie po dwóch latach już
była),
- jazda wysoko zawieszonym autem w mieście sprawia przyjemnośc naprawdę,
- napęd 4wd to naprawdę fajna rzecz zimą (ja lubię go nieco sprowokować na
śliskiej nawierzchni)
W sumie:
Auto daje radę, pali dość sporo (lżejszy golf z mniejszym silnikiem pewnei
oszczęśdniejszy), wykonane porządnie.
Ogólne koszty posiadania raczej są niższe od golfa.
Tyle z głowy.
zdrówko
P.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A