  • Data: 2012-05-31 17:43:48
    Temat: Re: Hyosung GT 650 P - ktoś coś wie ??
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >o wiecie o tym motocyklu ?? na portalach moto pojawiły się ogłoszenia
    >przedaży w dość dobre cenie, lekko ponad 20 tys - nówka. Przyznam że z
    >wglądu podoba mi się bardzo.

    Jak szukasz moto a podoba Ci się Yamaha xj6 z poł owiewka, to kolega ma z
    polskiego salonu z nakręconymi 6 tysiącami chyba 2010 rok. i głownie stoi w
    garażu na bank nie leżała i nie dzwonowa. za 17 tyś odda. nie ma niestety
    ABS`u ale te z owiewkami chyba nie miały.

    http://otomoto.pl/yamaha-xj-6-diversion-M3156587.htm
    Nie mam działki od sprzedaży, ale moto naprawdę jak z opisu.

    Buniek