eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonkRe: Hybryda zonk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Hybryda zonk
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn1koo$d1s$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d95139a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn4kmf$tn6$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d961267$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn542v$69p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ik7zo0x6inoz$.1qtao24cv5r4q.dlg@40tude.net>
    <5d970057$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d970f2e$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 4 Oct 2019 13:14:40 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d970f2e$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <5d97299e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1570187678 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 83.142.196.21:50488
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663315
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.10.2019 o 11:18, J.F. pisze:

    >> Teoretycznie można, ale wtedy i tak musisz normalną skrzynię z przodu
    >> wsadzić.
    >
    > No wlasnie - normalna (automatyczna), ze wszystkimi jej zaletami :-)

    Oraz wadami. Skoro się nie przyjęło, to widać się nie opłaca. Przy całym
    szacunku do twojej inwencji twórczej, którą traktuje w kategoria
    trolling artu, to chyba nie myślisz, że tylko ty wpadłeś na tak genialny
    pomysł. A skoro robią inaczej, to zapewne mają do tego dobry powód:P

    >>> Tylko jak ladowac aku - silnikami z tylu przez opony
    >
    >> No brzmi logicznie. Co prawda dochodzą straty na skrzyni, wałach itd,
    >> ale powinno działać.
    >
    > Te hybrydy nie maja wielkich baterii, wiec strat bedzie malo.

    Jak tak podchodzisz do tematu, to w ogóle hybrydy tracą sens. Skoro
    mało, to po co się wogle tym bawić? I jest w tym duzo racji;)

    >>> czy jakis
    >>> pomocniczy generator na silniku ... tylko czy to bedzie wystarczajace?
    >
    >> A jak już mamy generator (a więc i silnik) z przodu... to lepiej napęd
    >> na przód jak w tojce:P
    >
    > No i naped z silnika bedzie na przod.
    > A z baterii na tyl to tylko po miescie, przy przyspieszaniu, przy
    > ruszaniu na sliskim ...

    Są hybrydy z napędem na cztery łapy i dałbym głowę, że dalej jest napęd
    realizowany klasycznie - wszystko z przodu i wał na tył. Znów - jeśli
    się nie mylę, to musi być dobry powód.
    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: