-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<qn1koo$d1s$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5d95139a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<qn4kmf$tn6$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5d961267$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
<qn542v$69p$1$Cav@news.chmurka.net>
<ik7zo0x6inoz$.1qtao24cv5r4q.dlg@40tude.net>
<5d970057$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5d970057$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Hybryda zonk
Date: Fri, 4 Oct 2019 11:18:59 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5d970f2e$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.152.52
X-Trace: 1570180910 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 523 83.26.152.52:64645
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663313
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5d970057$0$528$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 04.10.2019 o 08:40, J.F. pisze:
>> W sumie to az sie prosi zwykly naped na przod, elektryczny na tyl i
>> uruchamiac w miare potrzeby.
>Teoretycznie można, ale wtedy i tak musisz normalną skrzynię z przodu
>wsadzić.
No wlasnie - normalna (automatyczna), ze wszystkimi jej zaletami :-)
>> Tylko jak ladowac aku - silnikami z tylu przez opony
>No brzmi logicznie. Co prawda dochodzą straty na skrzyni, wałach itd,
>ale powinno działać.
Te hybrydy nie maja wielkich baterii, wiec strat bedzie malo.
>> czy jakis
>> pomocniczy generator na silniku ... tylko czy to bedzie
>> wystarczajace?
>A jak już mamy generator (a więc i silnik) z przodu... to lepiej
>napęd na przód jak w tojce:P
No i naped z silnika bedzie na przod.
A z baterii na tyl to tylko po miescie, przy przyspieszaniu, przy
ruszaniu na sliskim ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.19 13:04 Myjk
- 04.10.19 13:14 Shrek
- 04.10.19 13:44 Adam
- 04.10.19 13:48 Adam
- 04.10.19 14:13 Shrek
- 04.10.19 14:19 J.F.
- 04.10.19 14:41 Shrek
- 04.10.19 14:48 Adam
- 04.10.19 14:55 J.F.
- 04.10.19 16:08 Shrek
- 04.10.19 16:17 Shrek
- 04.10.19 17:50 Marcin N
- 04.10.19 17:58 Marcin N
- 04.10.19 17:58 J.F.
- 04.10.19 18:03 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=