  • 1. Data: 2013-06-09 23:16:11
    Temat: Husqvarna smr 125 4t
    Od: HusqvarnaSMR <inut096@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam. Mam problem, odnoszącym się mojej huski. Bo odblokowaniu mogułu
    zapłonowego jak i gaźnika Husqvarna rozwija swoja prędkość 90 km/h. Na
    forach i na danych technicznych Huski piszę że jedzie do 115 km/h... Moze
    ktos wie co mam jeszcze zrobic, albo co mam jeszcze odblokowac? Bez
    zadnego przerabiania, oprocz odblokowania jej w 100% huska jedzie 115.

  • 2. Data: 2013-06-10 09:09:41
    Temat: Re: Husqvarna smr 125 4t
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 czerwca 2013 23:16:11 UTC+2 użytkownik HusqvarnaSMR napisał:
> [...]
    >
    > ktos wie co mam jeszcze zrobic, albo co mam jeszcze odblokowac? Bez
    >
    > zadnego przerabiania, oprocz odblokowania jej w 100% huska jedzie 115.

    Schudnij.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2013-06-10 09:18:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-09 23:16, HusqvarnaSMR pisze:
> [...]
    > Moze ktos wie co mam jeszcze zrobic, albo co mam jeszcze odblokowac? Bez
    > zadnego przerabiania, oprocz odblokowania jej w 100% huska jedzie 115.

    Sprawdz czy masz oryginalne przelozenie wtorne. Z naczy rozmiar zebatek
    przod /tyl sprawdz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-06-10 09:56:22
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-06-10 09:18, Kuczu pisze:

    > Sprawdz czy masz oryginalne przelozenie wtorne. Z naczy rozmiar zebatek
    > przod /tyl sprawdz.

    Kuczu już widać po twojej osobie wpływ sikacza -co to jest "nacza"??? :-)

    Tomek
    Dniepr z wozem

  • 5. Data: 2013-06-10 10:03:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-10 09:56, Monster pisze:

    > Kuczu już widać po twojej osobie wpływ sikacza -co to jest "nacza"??? :-)

    Spolszczenie od Nachos. Mozesz zjesc jednego nacza na przyklad. Albo 3
    nacze, jak wolisz.

  • 6. Data: 2013-06-11 09:51:41
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    HusqvarnaSMR pisze:

    > Moze ktos wie co mam jeszcze zrobic, albo co mam jeszcze odblokowac? Bez
    > zadnego przerabiania, oprocz odblokowania jej w 100% huska jedzie 115.

    To 115 to faktycznie może zależeć od masy kierownika. Sprawdź jeszcze
    filtr powietrza czy nie jest zawalony brudem. Znaczenie ma też jakość
    iskry, a ta zależy od świecy i stanu styków w łączówkach obwodów zapłonu.
    No i na koniec warto sprawdzić czy ciśnienie w oponach nie jest za niskie.
    No i jeszcze bardziej na koniec warto sprawdzić prędkość z wiatrem i pod
    wiatr :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2013-06-11 16:43:56
    Od: HusqvarnaSMR <inut096@_NOSPAM_gmail.com>

    Wszystko z elektryka jest w porzadku. Husqa ma przejechane 2800km dopiero.
    Cisnienie jest idealne w oponach. Zamowilem wczoraj wieksza dysze głowna
    wieksza moze to cos zmieni, jeszcze nie przyszla. Waże 75kg, wiec to jest
    niewiele... Z gorki husqa pojdzie z 104 ale, prawie ze z przepasci...
    Swiece zmienic? na nowa moze irydowa?

  • 8. Data: 2013-06-11 21:31:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-11 16:43, HusqvarnaSMR pisze:
> [...]
    > 75kg, wiec to jest niewiele... Z gorki husqa pojdzie z 104 ale, prawie
    > ze z przepasci... Swiece zmienic? na nowa moze irydowa?

    Wiem ze jestem nudny ale czy sprawdziles przelozenie na lancuchu ?
    Liczyles ilosc zebow na zebatkach i porownales te wartosci z oryginalem ?