  • 31. Data: 2011-09-22 18:39:29
    Temat: Re: Hurraaa!!!!1111
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tadeusz

    > Idź się realizować gdzie indziej :) tu wszystkim będzie lepiej bez
    > nadmiaru takich filozofii

    Kompromituj się dalej, jeśli lubisz.

  • 32. Data: 2011-09-22 20:32:01
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 22-09-2011 o 07:50:55 Piotr <p...@w...pl> napisał(a):

    > zauwa? ?e dzieki obecnemu ??dowi mamy najni?sz? cene w europie!!!!

    Spoko, po wyborach benzyna po 5.50

  • 33. Data: 2011-09-22 20:52:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 11:21, MadMan pisze:

    > Auchan Gliwice :)

    Cholera... Gdynia ul. Hutnicza 2,58 :/
    A jeszcze jakis tydzien czy dwa temu bylo 2,35.

    --
    Karolek

  • 34. Data: 2011-09-22 20:53:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 17:03, r...@k...pl pisze:

    > Auchan Wrocław -- też coś koło tego (no może 2,37 -- nie pamiętam).

    To ja juz nie wiem co sie u nas (Gdynia) stalo, ze tak nagle podskoczylo
    o 23gr

    --
    Karolek

  • 35. Data: 2011-09-22 21:06:26
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "xs" <x...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > moja
    > matka pracuje w domu, sprawdzenie 30 kartkowek to przy 25 letnim stazu
    > pracy
    > i wprawie zajmuje okolo godziny, jak dodasz do tego odszyfrowywanie
    > hieroglifow czy ulozenie punktacji i pozniej wpisanie tych ocen do
    > dziennika
    > to wychodza prawie 2h. Do tego kolejne 2h to przygotowanie sie do lekcji,
    > musisz wiedziec co bedziesz mowil przez caly nastepny dzien, trzeba
    > przejrzec
    > tematy, bo z kapelusza ich nie wytrzasniesz, jest program i sie go

    To może niech robią to w pracy (w szkole) w ramach etatu 40h/tydzień.
    znacznie poprawiłoby to organizację ich pracy. W wakacje też jest co robić w
    szkole, w końcu nie wszsytkich rodziców stać na to żeby dzieciaki
    wyjeżdżały.

  • 36. Data: 2011-09-22 21:07:40
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 20:52:55 +0200, Karolek napisał(a):

    > Cholera... Gdynia ul. Hutnicza 2,58 :/
    > A jeszcze jakis tydzien czy dwa temu bylo 2,35.

    Jutro jadę do pracy. Przeczuwam niespodziewajkę w tym stylu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 37. Data: 2011-09-22 21:08:24
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Pewnie należysz do takich, którym do szkoły było pod górkę. To by
    > tłumaczyło taki poziom głupoty.

    A możesz rozwinąć swoją myśl? Na jakiej podstawie wyciągnąłeś takie wnioski?

  • 38. Data: 2011-09-22 21:44:14
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-22 21:08, Inead pisze:

    > A możesz rozwinąć swoją myśl? Na jakiej
    > podstawie wyciągnąłeś takie wnioski?

    Pewnie cię zaskoczę, ale zapewne na podstawie
    twojej wypowiedzi. Napisałeś 2 zdania i
    zrobiłeś 7 błędów. Niezły wynik.

    JK

  • 39. Data: 2011-09-22 21:49:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > mam nauczycielkę w bliskiej rodzinie, czasem wraca około 18 albo jeszcze
    > później, bo zanim powypełnia wszystkie papiery, albo posprawdza zeszyty,
    > sprawdziany, kartkówki whatever to mija troche czasu. Do tego jeszcze
    > przygotuj się do kolejnej lekcji, przygotuj, ew. sprawdzainy,
    > wejściówki... i siedzisz w domu do 22. I tak często 5 dni w tygodniu
    > potrafi się zdarzyć.

    i zarabia...? 1200zł? Niema wała żeby sie w państwowej firmie
    przepracować. jak chcesz to nie robisz sprawdzianów, nie sprawdzasz nie
    uczysz.. i nikt pretnsji niema. W życiu takeigo nauczyciela nie miałeś?
    Za 50% stawki wywyższał się wiedzą i gnębił uczniów?

    ToMasz

  • 40. Data: 2011-09-23 00:13:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 22 Sep 2011 07:50:55 +0200 osobnik zwany Piotr
    wystukał:

    > zauwa? ?e dzieki obecnemu ??dowi mamy najni?sz? cene w europie!!!!

    kolina, ty już wiesz co

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?