  • 41. Data: 2011-09-23 00:15:12
    Temat: Re: Hurraaa!!!!1111
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-09-22 21:49, ToMasz pisze:

    > i zarabia...? 1200zł? Niema wała żeby sie w państwowej firmie
    > przepracować. jak chcesz to nie robisz sprawdzianów, nie sprawdzasz nie
    > uczysz.. i nikt pretnsji niema. W życiu takeigo nauczyciela nie miałeś?
    > Za 50% stawki wywyższał się wiedzą i gnębił uczniów?
    >
    > ToMasz

    Owszem są, ale niektórzy kochają to co robią i chcą to zrobić jak
    najlepiej potrafią.

  • 42. Data: 2011-09-23 00:32:08
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" napisał w wiadomości grup

    "Przedostatni tydzień września okazał się przychylny dla kierowców
    samochodów na benzynę i diesel. Skokowa podwyżka cen paliw w tym
    tygodniu dotknęła cen gazu."

    Brzmi jak "Modlitwa Polaka" :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

    Pozostaja paliwa alternatywne czyli BIO i CNG, oraz raczkujace E85 :P

    PZDr
    Adam

  • 43. Data: 2011-09-23 01:53:43
    Temat: też Klub Cytrynki
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Adam skonfiguruj wreszcie sobie poprawnie czytnik newsów (albo zacznij
    używać porządnego). Bo nie obcina Ci sygnaturki przedpiścy i nie cytuje
    poprawnie. W efekcie wszystko co piszesz wygląda jak napisane w
    sygnaturce przedpiścy, a po kliknięciu 'odpowiedz' jest traktowane jako
    jego sygnaturka i jest obcinane.

    --
    venioo (też Klub Cytrynki)
    GG:198909

  • 44. Data: 2011-09-23 09:25:34
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Pewnie cię zaskoczę, ale zapewne na podstawie twojej wypowiedzi. Napisałeś
    > 2 zdania i zrobiłeś 7 błędów. Niezły wynik.

    I udowodniłem tym samym, że polski system edukacji z lat siedemdziesiątych
    był tak samo chujowy jak jest dziś i wydawnie kasy z budżetu państwa na
    podwyżki dla nauczycieli jest wrzucaniem kasy do kibla i spuszczaniem
    wody!!!

  • 45. Data: 2011-09-23 09:46:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > i zarabia...? 1200zł?

    LOL, tu masz roczny dochód nauczyciela W/F, żona też zresztą robi to samo.

    http://www.zebrzydowice.bip.info.pl/dokument.php?idd
    ok=4352&idmp=133&r=o

  • 46. Data: 2011-09-23 10:29:11
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > LOL, tu masz roczny dochód nauczyciela W/F, żona też zresztą robi to samo.
    >
    > http://www.zebrzydowice.bip.info.pl/dokument.php?idd
    ok=4352&idmp=133&r=o

    Noo, całkiem całkiem pensyjka 70 tysi/ rok po podatkach. Dieta radnego to
    tylko na oranżadę i wate cukrową jest ...
    Ten też musi się do zajęć przygotowywać bo fikołki z roku na rok inaczej się
    robi...i kartkówki musi sprawdzać

  • 47. Data: 2011-09-23 10:38:28
    Od: z <z...@g...pl>

    Tadeusz pisze:

    > Może to oznaczać że ma kiepską organizację pracy :)
    >
    > W tej suytaucji w innych krajach nauczyciele w ogóle nie wracali by na noc
    > do domu bo przecież pensum mają tam trochę/sporo/dużo wyższe?

    Akurat wczoraj w w radyju ;-) przedstawiali badania wg. których polscy
    nauczyciele pracują mniej niż reszta Europy i jest ich za dużo.

    Może warto by nauczać a nie grzebać się w biurokracji.
    A zresztą po ostatnich wyczynach "minister edukacji" to szkoda gadać

  • 48. Data: 2011-09-23 10:47:40
    Od: z <z...@g...pl>

    Kowal pisze:

    > Na studia idą nieuki, bo szkoły średnie przygotowują tak, a nie inaczej, bo
    > do szkol średnich idą osoby, które powinny znaleźć się w szkołach
    > zawodowych.
    > Uczniowie do zawodówek nie idą, bo więcej wysiłku trzeba poświęcić na
    > znalezienie praktyk, niż na to aby dostać się do szkoły średniej. Uczniowie
    > szkół średnich się nie uczą, bo "matura to bzdura", a na studia każdego
    > jełopa przyjmą, nierzadko jeszcze uczelnia kasę zapłaci.

    Trafiłeś w samo sedno.
    Która partia dałaby rade ten bajzel przeorać i zasiać od nowa :-)

  • 49. Data: 2011-09-23 11:01:39
    Od: z <z...@g...pl>

    xs pisze:
    Jak to
    > wszystko policzysz to wychodzi wiecej niz 40h tygodniowo, duzo wiecej.
    > Wiekszosc ludzi konczac prace o 16 wraca do domu i juz nic nie musi robic do
    > 8 rano nastepnego dnia, a nauczyciel drugie tyle ma do roboty w domu.

    I tu jest błąd. Moja praca też umysłowa i odpowiedzialna. Zero kawek
    papierosków, muszę być skupiony na tym co robię bo od tego może miliony
    nie zależą ale tysiące już tak.
    Praca w domu to zerowa wydajność. Próbowałem, to się nie udaje.
    7 godzin z czego i tak 5 wydajnie. Im więcej mam lat tym bardziej
    utwierdzam się w przekonaniu że taki styl pracy jest najlepszy.
    Natury nie przeskoczysz. Przetestowane w praktyce.
    Jeśli ktoś twierdzi że pracuje wydajnie przez kilkanaście godzin to jest
    w "mylnym błędzie". Można się łudzić miesiąc, rok...

  • 50. Data: 2011-09-23 11:19:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-23 09:25, Inead pisze:

> [...]
    > siedemdziesiątych był tak samo chujowy jak jest dziś i wydawnie kasy z
    > budżetu państwa na podwyżki dla nauczycieli jest wrzucaniem kasy do

    A skąd - potwierdziłeś jedynie, że głupota jest taka bardziej
    uniwersalna, ponadczasowa wręcz bym rzekł.