  • 21. Data: 2012-11-04 17:53:28
    Temat: Re: Humor na wesoło
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Majak wrote:

    > "Deflegmator" <w...@M...pl> wrote in message
    > news:k745c0$m0t$1@node1.news.atman.pl...
    > > Czy to, kurwa, możliwe? :D
    > >
    > > http://www.znakidrogowe.eu/dr90.htm
    > >
    > > -- Deflegmator
    >
    > A może być humor na smutno?

    No mnie taki trochę wyszedł właśnie. :)

    A tak w ogóle to jest cytat ze starych programów z Mannem i Materną.
    Taki mini-cykl tam był o tym tytule. Zawsze mnie to rozwalało.

    --
    Deflegmator

  • 22. Data: 2012-11-04 18:37:17
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-11-04 17:48, Deflegmator pisze:

    > E tam dobić od razu, errare humanum est, a gdybym się mentalnie na
    > głupie wpadki i następujące po nich radosne grupowe wpierdole nie
    > przyszykował, to bym w ogóle na grupy nie pisał. :)

    :D, ale i tak suchar straszny.

  • 23. Data: 2012-11-04 18:45:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości

    > Co wcale nie zwalnia go z obowiązku przestrzegania przepisów...

    owszem - ale na zdrowy rozum - przepisy powinny być logiczne i przejrzyste.
    Powinny być intuicyjne, przynajmniej jeśli chodzi o rozpoznawalność prostych
    znaków...

    A jaka tu intuicyjność, gdzie ten sam symbol tylko w innej ramce oznacza
    zupełnie co innego?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 24. Data: 2012-11-04 21:31:55
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-04 08:22, Shrek pisze:

    > IMHO zakaz riksz, a wolno rowerem;)
    >
    > Shrek.
    Nie... Przecież widać, że nie dotyczy rowerów z prostymi kierownicami. :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 25. Data: 2012-11-04 21:35:50
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-04 12:22, Myjk pisze:
    > [...] Każdy zdrowo myślący rodzic uczy
    > dziecko zasad poruszania się przy i na drogach. Także znaków drogowych i
    > ich znaczenia, właśnie pod samodzielną jazdę na rowerze.
    Zwłaszcza, że sam niejednokrotnie ich nie zna... ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 26. Data: 2012-11-04 22:38:02
    Od: RedLite <y...@b...ua>

    W dniu 2012-11-04 21:31, R2r pisze:

    > Nie... Przecież widać, że nie dotyczy rowerów z prostymi kierownicami. :-D

    Idąc tym tropem, normalnym rowerzystom wolno można wjechać za znak, lecz
    nie pedałom. ;-D

    --

    RedLite

  • 27. Data: 2012-11-05 13:11:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Nov 2012, Deflegmator wrote:

    > Mam od szesnastu lat. Ale czegoś tak nieoczywistego jeszcze nie
    > widziałem.

    Te "nieoczywistości" wynikają dość często z luk w przepisach.
    Nie tyle "niedopowiedzeń", co (braku) regulacji wprost.
    Niemcy mają np. znak "wolno jechać rowerem", a w .pl też trzeba
    kombinować z zestawami typu "zakazu ruchu"+"nie dotyczy rowerów"
    (nie, C-13 to jest inny znak niż B-1 + T22, jak ktoś miałby
    chęć wyskoczyć z takim konceptem).

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2012-11-07 20:24:35
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

> [...]
    > kombinować z zestawami typu "zakazu ruchu"+"nie dotyczy rowerów"
    > (nie, C-13 to jest inny znak niż B-1 + T22, jak ktoś miałby

    Inny element zaciągnięty z Niemiec, obecny w Krakowie: C-16+T-22 tj.
    chodnik z dopuszczonym ruchem rowerowym = nieobowiązkowy ciąg
    pieszo-rowerowy.