  • Data: 2012-11-04 11:46:01
    Temat: Re: Humor na wesoło
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:k746se$moj$2@node1.news.atman.pl...

    > Owszem można by było na dobrą sprawę postawić znak B-11 i by było mniej
    > kuriozalnie aczkolwiek obie kombinacje są poprawne.

    tylko weź pod uwage, że ktoś kto jeździ rowerem nie musi posiadać prawa
    jazdy, ba - nie musi w ogole posiadać jakichkolwiek uprawnień do kierowania
    jakimikolwiek pojazdami, wystarczy, ze ma 18 lat.
    Tego rodzaju oznakowanie jak widoczne pod linkiem powoduje tylko i wyłącznie
    uśmiech na twarzy i jest klasyfikowane jako "błąd" ...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N